Olsen_nissan Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kødde modd.. Lenge siden jeg har holdt på i photoshop.. så ble ikke akuratt 100% ORG Modd: Trykk for større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg skulle til å modde den gitt, hehe. LMAO @ duden i vinduet. Fet modd Olsen, men bakfelgen er off. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe.. må modde den du også da:D veit det er mye feil på modden men syns det var artig å prøve litt photoshop igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 heh... nice modd :P men org.bildet ditt har slutta og virke :P Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hehe.. la merke t det.. men viss noen vill se.. så http://www.autogaleria.pl/tapety/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg