4x4vinge Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 jeg har kjøpt meg en jordebil men har problem med noen små hull i tanken. de er så små at man nesten ikke ser dem. noen som vet hva jeg kan ha på for og tette dette? gidder ikke sette på ny tank siden bilen ikke skal kostes på noe annet enn en velte bøyle.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 sikaflex, tectyl sida det berre e en herje bil Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ta den av, skyll med vann 3-4 ganger, fyll den helt full med vann, og sveis.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ta den av, skyll med vann 3-4 ganger, fyll den helt full med vann, og sveis.. :) hørtes ut som mye arbeid. tror jeg heller lager meg en tank bak på planet istedenfor det.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 sikaflex, tectyl sida det berre e en herje bil dette blir midlertidlig tett??? skal holde en måned eller 2.(kansje:hello: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det må være tørt og rent når du har det på, så du bør tappe tanken først.. Gjør du ikke det er det døfødt.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det må være tørt og rent når du har det på, så du bør tappe tanken først.. Gjør du ikke det er det døfødt.. okay. takk for svar.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 hvis det er forgasser bil tar du bare å tapper tanken, å slenger inn en 25l båt tank, som du stropper fast på et fint sted, , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 har tenkt tanken men jeg har ikke noe jeg kan bruke som tank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 syrekanner må du ha sia du skal ha den som jordebil, då rekna ej me du bor på gar Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 du kan fyre på slik "flytende metall". En kamerat har gjort det på dieseltanken sin. funker bra det enda.. fås kjøpt på bensinstasjoner bl.a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 syrekanner må du ha sia du skal ha den som jordebil, då rekna ej me du bor på gar jeg bor ikke på gård men har familie som bor på gård. får se hva jeg gjør. det letteste er vel bare og finne et lite fat eller noe og sveise fast på flaket og lage til så jeg får bensin røret nedi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 du kan fyre på slik "flytende metall".En kamerat har gjort det på dieseltanken sin. funker bra det enda.. fås kjøpt på bensinstasjoner bl.a. har tenkt tanken. har det liggende hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg