Gå til innhold

Biltreff i Egersund Fredag 15.September

Ranger emnet


RCS

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Treffet i seg selv var greit det og oppmøtet var det ihvertfall ingenting å si på.

 

Var innom jeg med min 98 mod Galant STV.

 

Men er jo altid noe å si om et så "ferskt" arangemang.

 

1. Mangen av bilene som var utstillte så ut til å stille ut bare pga god parkerings plass.

 

2. Det hadde vært fint om man hadde fått utdelt et skjema når man sjekket inn, slik at folk kunne fylle inn info om bilene sine.

 

3. Organisering av bilene, enten merke avhengig eller klasse avhengig. (vanskelig å få til da men)

 

Disse punktene er ikke ment som kritikk, men heller tips til neste treff.

 

Likte meg godt på treffet jeg, og kommer gjerne igjen neste år.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet i seg selv var greit det og oppmøtet var det ihvertfall ingenting å si på.

 

Var innom jeg med min 98 mod Galant STV.

 

Men er jo altid noe å si om et så "ferskt" arangemang.

 

1. Mangen av bilene som var utstillte så ut til å stille ut bare pga god parkerings plass.

 

2. Det hadde vært fint om man hadde fått utdelt et skjema når man sjekket inn, slik at folk kunne fylle inn info om bilene sine.

 

3. Organisering av bilene, enten merke avhengig eller klasse avhengig. (vanskelig å få til da men)

 

Disse punktene er ikke ment som kritikk, men heller tips til neste treff.

 

Likte meg godt på treffet jeg, og kommer gjerne igjen neste år.

 

Er enig med deg i alle punkt egentlig... Vi visste ikke hvor mangen som ville komme og hadde i utgangspunktet ikke tenkt å si nei til noen om de ville stille ut... Hadde vi visst at så mye gromt tok turen hadde vi nok silt litt mer ut...

 

skjema til vinduene kunne vært greit, men jeg tror vel i utgangspunktet de fleste kjenner de forskjellige bilene... En del har jo egne plansjer i bilene til utstillinger... men helt klart en ide...

 

Organisering av biler osv burde vi tatt... kansje laget plasser for merkeklubber som vi vet kommer og del det opp i jangre ellers...

 

Jeg tror vi kan konkludere med at vi ikke var forberedt på så mye besøkende som der ble... Til neste år har jeg lyst til å sammle flere veteranklubber osv også... Amcar, japse, drag, sykkler, veteraner osv osv... Alt for enhver smak...

 

Håper dere støtter opp og stiller neste gang også :-)

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår