Tussi Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hey har en golf 92 model det er en 1,4 litter :S å vil ha en støre motor som 1,8 å lurer på va jeg må bytte??? p,s har tenkt å bytte motor nå snart:) bygger på den nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hey har en golf 92 model det er en 1,4 litter :S å vil ha en støre motor som 1,8 å lurer på va jeg må bytte??? p,s har tenkt å bytte motor nå snart:) bygger på den nå tror det blir billigere å kjøpe en ny golf med 1,8 i! har ikke så mye peiling da, men det e jo litt jobb. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hmmm... har en 5trin girgasse liggen.. så trenger jeg bare resten så om det blir være så må jeg bare bruke den som bruksbil:( *Off håper noe han hjelp meg fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 kjøp deg en 1.9tdk motor.. skru opp diestrykk og turbotrykk pluss en intercooler og du har 100 hk......Diesel hester.. brrrrrrrrrrrrrrrooom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Kjøp deg heller en bil med den motoren du vil ha, mye lettere og ofte billigere også :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Eller bruk beina. Mye billigere. Også blir man i god form og godt humør. Og da smaker middagen bedre, det sier mamma. Velbekomme. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 kjøp deg en 1.9tdk motor.. skru opp diestrykk og turbotrykk pluss en intercooler og du har 100 hk......Diesel hester.. brrrrrrrrrrrrrrrooom Heftig, hele 100hk med intercooler og styr... virka gromt ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Heftig, hele 100hk med intercooler og styr... virka gromt ;) Du har ikke skjønt dette du :iconsm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvordan er det med ledningsnett da? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Når du først skal bygge om, så bygg da om til noe annet enn 1.8 for guds skyld. Må sikkert bytte motornettet for å få inn 1.8. Men skal ikke si det sikkert. Skaff deg 2.0 16v-motor eller en VR6-motor med kasse, ledningsnett og bremser. Om du skal bygge om så så gjør du det ihvertfall til en motor som er verdt arbeidet. Eller som andre sier, selg og kjøp deg en annen 3'er Golf. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 kjøp deg en 1.9tdk motor.. skru opp diestrykk og turbotrykk pluss en intercooler og du har 100 hk......Diesel hester.. brrrrrrrrrrrrrrrooom diesel er tingen når vi lever i dete landet skal jeg si deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kjøp deg heller en bil med den motoren du vil ha, mye lettere og ofte billigere også :thumb skulle ha gjort det du:) men vet ikke va jeg skal gjøre viss jeg får dete til så blir det en tråd på dene siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Eller bruk beina. Mye billigere. Også blir man i god form og godt humør. Og da smaker middagen bedre, det sier mamma. Velbekomme. der har vi fålk som snakker du:P bruk beina det er det vi er best til:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvordan er det med ledningsnett da? det lurer jeg å på litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Når du først skal bygge om, så bygg da om til noe annet enn 1.8 for guds skyld. Må sikkert bytte motornettet for å få inn 1.8. Men skal ikke si det sikkert. Skaff deg 2.0 16v-motor eller en VR6-motor med kasse, ledningsnett og bremser. Om du skal bygge om så så gjør du det ihvertfall til en motor som er verdt arbeidet. Eller som andre sier, selg og kjøp deg en annen 3'er Golf. har tenkt på det sjølv du.. få litt støre motor:) mer hester! har tenkt på det litt men viss det ike går så for jeg kjøpe en ny golf har jo penger til det så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg