Gå til innhold

En liten "priceless" fra den amerikanske bilverdenen!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det er alltid lov å håpe (noe jeg gjør), men jeg vet ikke.

 

GTO og Camaro skal vel bygge på den samme konstruksjonen med et noenlunde likt drivverk. Jeg mener hva er greia der, blir ikke det litt feil i forhold til "historien"?

 

GTO må vel derfor drepes, for at Trans Am skal kunne stå opp fra de døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke den nye camaron er SÅÅÅÅ fin, men håper virkelig de lager en nygammel versjon av t/a, smokey n bandit edition DET hadde vært noe!

 

 

Burt Reynolds farger håret mørkt, tar på seg cowboyhatten og setter seg i den nye Trans Am'en for å smugle rusbrus i "Smokey og The Bandit 4: Bandit returns" :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burt Reynolds farger håret mørkt, tar på seg cowboyhatten og setter seg i den nye Trans Am'en for å smugle rusbrus i "Smokey og The Bandit 4: Bandit returns" :thumb

 

:well: .. De to siste Bandit filmene var vel bare no lavbudsjetts greier likevel, så en versjon til hadde ikke ødelagt det mer :P

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes toern var veldig bra jeg da. også likte jeg 3ern også ganske godt. Mest pga han kjører en 82 trans am! :D:

 

 

Da jeg tilfeldigvis ramlet over de på Coop OBS hadde jeg bare råd til nr 1 (valgte å se den første først:fish )

 

En uke senere fikk jeg nr 3 i gave siden jeg fylte året, jeg syntes at nr 3 var en god film med en tøff bil og syk humor, men ble litt skuffet over at Burt'ern ikke var med, og at noen av stuntene var overnaturlige :D

 

 

Coop OBS hadde solgt ut:angry: , og et halvt år gikk jeg før videodama på en annen sjappe, et annet sted ble lei av mas og bestillte nr 2:hammer

Jeg hadde store forventninger siden jeg trodde at den skulle fortsette akkurat hvor nr 1 slapp (nytt veddemål på slutten av ener'n med Enos...) Turbo Trans Am er en kul bil, men Bandit ble en annen person enn denne kule, uovervinnelige, frykløse "show off'en" vi husket han som i 1'eren og delvis (for meg, siden jeg så den før nr 2) i 3'eren...:afro

 

..og det var lite bilkjøring i nr 2, derfor havner den nederst på min liste over de tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enig med deg der.

Mistet mye av "bandit" følelsen når de skulle dra på den helvetes elefanten. Man skjønner fort at det ikke blir mye syk kjøring da.

 

Likte scenen der Buford har med seg hele famen utpå den store sletta! Jerry reed (snowman) er i sitt ess der hvertfall!:P

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår