volvopiah Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 når bilen er igang så småblinkerrer eller smådimmer lysene!! hva kan det være.. batteriet er bra og pol-klemmene sitter på ikke no eir.. Hva kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Målt lading? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Kommer dette helt av seg selv, uten videre? Eller er det f.eks når anlegget spiller, radiatorviften slår inn, slår på fjernlysene e.l? Ellers kunne det jo vært kortslutning en eller annen plass, f.eks en løs leder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hadde samme problemet på min bil da jeg kjøpte den... Da hadde dynamoen tatt kvelden.. Når jeg bytta dynamoen, bytta jeg jordingskabel og renska polene med det samme. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg