Gå til innhold

Mitt Honda Civic prosjekt

Ranger emnet


Jansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den .

Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den .

Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2

 

 

 

hæ? er det folk som råner i kaffegata? :watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? er det folk som råner i kaffegata? :watchout

 

Å? Er det slutta med det? For ca 14 mnd siden var jeg forbi der da jeg skulle til Haslemoen å da stoppet jeg på Sandbergs. Skulle en tur på dass, å når jeg kom ut så stod det en del skatere å lurte på hva jeg gjorde på Flisa. :boxers :fingers: :hammer :knock: dukenukem :asshole: :aug: :boxing :rockets

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Er det slutta med det? For ca 14 mnd siden var jeg forbi der da jeg skulle til Haslemoen å da stoppet jeg på Sandbergs. Skulle en tur på dass, å når jeg kom ut så stod det en del skatere å lurte på hva jeg gjorde på Flisa. :boxers :fingers: :hammer :knock: dukenukem :asshole: :aug: :boxing :rockets

 

 

nei, de har ikke slutta med det :) var en fyr på trafikksenteret som mente flisa var norges "rånehovedstad", veit ikke om det er såå ille da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen kjører en hvit cossie ja.. rwd.. morrobil =) Klart det er litt råneliv på Flisa.. har bodd her i 27 år nå.. hehe.. litt for gammal tel å råne aktivt, ser mer på det som sosialt. treffer mange tå vænnom på flisa i hæljom.. men det var mye mer liv der for 8-10 år sea.

 

Jupp. På samme alder som border`n du da? Thomas Pettersen. Fløy sammen med Mette, Jan Tore, Lillebror, Rainer Erntsen etc

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en Flisa kar? Kjenner du Steffen Gundersen, Eirik Bjørnstad eller Michael Johnsrud? (Bodd der oppe i noen år i mine ynge dager)

 

Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den .

Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2

 

Jupp. På samme alder som border`n du da? Thomas Pettersen. Fløy sammen med Mette, Jan Tore, Lillebror, Rainer Erntsen etc

 

En hel side OT faktisk....

 

Ellers et bra bygge! :)

Pioneer Reference Series

 

Bilen min

http://www.fmh.moo.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår