Gå til innhold

Mitt Honda Civic prosjekt

Ranger emnet


Jansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det vell på tide med en liten update ja:)

 

Har vært litt lat i det siste så har ikke gjort så mye, men i dag fikk da gjort litt. det som ble gjort i dag var å lage delfilter feste bak på dørtrekket,

det ble gjort på denne måten:

 

mini-32.jpg

mini-33.jpg

her lagde vi ett lite "tak" til delfilterene

mini-34.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg vell oppdatere litt igjen :thumb

 

har ikke gjort så veldig mye i dag, men litt har vi da klart å få til.

 

det første som ble gjort var å teste frontsettet:

 

mini-35.jpg

mini-36.jpg

mini-37.jpg

 

så festet vi basskassene:

mini-38.jpg

mini-39.jpg

mini-40.jpg

 

frontsettet låt foresten utrolig fint :)

 

kom gjerne med kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa, når jeg ser slike tråder som dette føler jeg at jeg er den eneste på forumet som ikke er nauta flink med glassfiber :( Men dette ser skikkelig fint ut! :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei imponert over lyden i frontsettet altså :) krystallklart og med bra trøkk i midbassen :)

fant også ut at diskantene låt best når de var vinkla direkte mot hodet, altså diskanten på førersiden mot hodet til føreren og omvendt, så vi får vel prøve å ordne en løsning på det :)

 

 

gleder meg til å høre med subwoofere tilkoblet :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offa, når jeg ser slike tråder som dette føler jeg at jeg er den eneste på forumet som ikke er nauta flink med glassfiber :( Men dette ser skikkelig fint ut! :D

 

 

bare å prøve et par ganger, så er jeg overbevist om at alle kan støpe glassfiber :) enklere enn man skulle tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

... også et spm: Vi dreiv å knota med et relé som vi ikke fikk til å funke. Fyren på torshov mente vi skulle ta +12v inn der det står "30", styrestrøm fra spiller inn der det står "86", og styrestrøm til forsterkere der det står "87". Vi gjorde det, men da starta ikke forsterkerene...

 

noen her inne som kan forklare hvor de forskjellige kablene skal? :)

 

kontaktene som er på releet er: 30, 85, 86, og 2 stk 87

 

 

fint om noen veit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. releet dere strever sånn med: Kast det! :)

Rem. fra spiller til forsterker 1 og fra forsterker 1 til forsterker 2 fungerer helt flott! :)

Tvinn sammen rem fra spiller og rem til forsterker 2. trenger ikke gjøre det vannskeligere enn det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår