isak Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 detta er en gutt som legger endel jobb i anlegget ja... det ser bra ut detta. =) bilen blir sikkert å se på flisa når den blir ferdig, kjenner jeg jansen rett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Enda en Flisa kar? Kjenner du Steffen Gundersen, Eirik Bjørnstad eller Michael Johnsrud? (Bodd der oppe i noen år i mine ynge dager) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Enda en Flisa kar? Kjenner du Steffen Gundersen, Eirik Bjørnstad eller Michael Johnsrud? (Bodd der oppe i noen år i mine ynge dager) jeg veit da sånn ca hvem noen av de er :) steffen er han med hvit cosworth? eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den . Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den .Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2 hæ? er det folk som råner i kaffegata? :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hæ? er det folk som råner i kaffegata? :watchout Å? Er det slutta med det? For ca 14 mnd siden var jeg forbi der da jeg skulle til Haslemoen å da stoppet jeg på Sandbergs. Skulle en tur på dass, å når jeg kom ut så stod det en del skatere å lurte på hva jeg gjorde på Flisa. :boxers :fingers: :hammer :knock: dukenukem :asshole: :aug: :boxing :rockets Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Å? Er det slutta med det? For ca 14 mnd siden var jeg forbi der da jeg skulle til Haslemoen å da stoppet jeg på Sandbergs. Skulle en tur på dass, å når jeg kom ut så stod det en del skatere å lurte på hva jeg gjorde på Flisa. :boxers :fingers: :hammer :knock: dukenukem :asshole: :aug: :boxing :rockets nei, de har ikke slutta med det :) var en fyr på trafikksenteret som mente flisa var norges "rånehovedstad", veit ikke om det er såå ille da men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Steffen kjører en hvit cossie ja.. rwd.. morrobil =) Klart det er litt råneliv på Flisa.. har bodd her i 27 år nå.. hehe.. litt for gammal tel å råne aktivt, ser mer på det som sosialt. treffer mange tå vænnom på flisa i hæljom.. men det var mye mer liv der for 8-10 år sea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Steffen kjører en hvit cossie ja.. rwd.. morrobil =) Klart det er litt råneliv på Flisa.. har bodd her i 27 år nå.. hehe.. litt for gammal tel å råne aktivt, ser mer på det som sosialt. treffer mange tå vænnom på flisa i hæljom.. men det var mye mer liv der for 8-10 år sea. Jupp. På samme alder som border`n du da? Thomas Pettersen. Fløy sammen med Mette, Jan Tore, Lillebror, Rainer Erntsen etc Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Enda en Flisa kar? Kjenner du Steffen Gundersen, Eirik Bjørnstad eller Michael Johnsrud? (Bodd der oppe i noen år i mine ynge dager) Meget mulig. Når begravelsen til Rolf Erik Ryen og John Olav Moe å resten av den triste skjebnen til resten av russe bussen :violin: var kjørte han en svart Sierra 2 liter Doch. Han har snakket om en eller annen cossie så da er det mest sannsynelig den .Lenge siden jeg har vært der oppe nå. På tide å ta turen opp å råne Kaffegata :drive2 Jupp. På samme alder som border`n du da? Thomas Pettersen. Fløy sammen med Mette, Jan Tore, Lillebror, Rainer Erntsen etc En hel side OT faktisk.... Ellers et bra bygge! :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Må jo prøve å bli kjent med folk som er her på forumet. Så da kan det bli litt OT til tider ja. Skal slutte nå:doh Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hehe.. åkei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 noe nytt? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 noe nytt? Skjer ikke så mye for tiden nei... har ryddet i garasjen da, men er usikker på om det faktisk er plass til å drive med stereobygging med en bil der inne :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muchogracias Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Har et spm angående stereobygget ditt. Jeg har en nesten identisk bil som deg, som jeg nå skal begynne å bygge stereo i. Jeg har aldri gjort dette før, så derfor lurer jeg på om det virkelig er nødvendig å ta ut alle setene for å trekke kablene? Siter 83`Mk1 Golf Gti 86`Mk2 Golf Gti 16v 02`MK4 Golf Gti Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg