golfnos Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Meget bra!! når jeg var 18 var det om å gjøre å få "kastet" inn anlegget på greiest mulig måte :/ Bare 3 år siden,men :( Andre tider nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Meget bra!! når jeg var 18 var det om å gjøre å få "kastet" inn anlegget på greiest mulig måte :/ Bare 3 år siden,men :( Andre tider nå.. vær ikke så sikker på det, er ikke mange her omkring som bruker tid på en fin installasjon :( I mårra burde alt være klart forran, kommer vel snart noe bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 i dag har vi trekt dørsider og diskanthus :) har ikke noe bilde av diskanthusene nå, men det kommer i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 deili å få trekt litt tenker jeg... ser ut til at det blir veldig fint nå ja:) *er i mdf rus* Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 begynner å komme seg i fronten :) her skulle det egentlig vært en mellomtone, men den ser sånn ut: :( klarte selvfølgelig å kjøre skrutrekkeren gjennom når vi skulle skru høyttaleren på plass for siste gang :shake noen som vet hvordan man fikser sånt? eller er det bare å kjøpe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 du henter meg på gardermoen på fredag da, eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hadde jeg hatt "lappen" så ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hadde jeg hatt "lappen" så ;) nei da får du ta med mor di, kjett med buss :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Illuminati Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg har lappen :P hehe.. Synd med høytaleren Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er ett veldig lite hull, så viss jeg får tak i noe lurt lim så får jeg nok fiksa det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Nå har jeg fått limt høytaleren min, å nå skal det få tørke til i morgen :) så satser vi på att det holder, eller så får jeg kjøpe nytt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 tøft bygge! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 har forresten satt inn den høyttaleren jeg stakk hull på, å den spiller like fint etter jeg limte den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 bra høytaleren overlevde møtet med skrutrekkeren :) lykke til videre MVH Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jansen Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 nå har vi begynt på "pynten" bak ;) har laget ett samme deksel på andre siden og skjært ut gulvet, men har ikke bilder av det nå... så kanskje det blir gjort litt mer i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg