Turbodevil Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg stoppet bilen og var rett innom en butikk og da jeg kom ut ca. 10 minutter seinere ville ikke bilen starte. Jeg har en 86mod. 245 med b21et og haltech f9 datasprut. Bensin pumpen går, motoren får bensin gjennom hele fuelrailen, det er god gnist til pluggene, motoren høres helt normal ut når jeg sjinner den og kamhjulet går rundt. fant ingen sikringer som var gåen heller. Noen som har noe ide om hvorfor bilen ikke vil starte? Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 dysene som ikke åpner da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 dysene som ikke åpner da... Har tenk på det. skal sjekke etter jobb i morgen. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Etter masse feilsøking og mye om og men fant vi ut at det var dårlig kontakt på en sikring:???: Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg