VCE Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 med winrar har jeg også crc-feil, men ikke med 7-zip... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg har lastet ned og installert vadis, men blir spurt om brukernavn og passord. Hva skal jeg skrive inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Er det noen som får denne versionen til å virke? Jeg får bare beskjed om at versionen gikk ut i oktober 04, og kan ikke brukes lenger... Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Bare sette dato tilbake på pc Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Takk! det har jeg gjort, men jeg kommer ikke inn! Jeg får feilmeldingen UMB0008: Cannot access the security database Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 jeg klarte å komme meg inn nå! Herlig! Men hvor finner jeg listene over alle deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 fant det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg får ikke en gang starta det ;P Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Kanskje en grunn til at ikke alle ser helt vitsen med å spre Vadis til alle? Klarer man ikke å lese installasjons veiledningen, så klarer man nok ikke å manøvrere igjennom programmet heller. Les veiledningen og legg inn brukernavn slik det står forklart, så tror jeg nok at dere kommer videre. Men ler, og FORSTÅ det som står, helst før dere legger inn innlegg med spørsmål rundt installasjon og oppstart. Hvilken versjon er det som lå i linken forresten? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 jeg får ikke starta å laste ned del 3 :\ Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 fant det ut! hvor fant du det finner ikke en eneste del på f.eks. volvo 244 DL 1981 "søkte oppbilen med Rammenr" Fant heller ingen ting på broderen sin Volvo 244 GL 1984 modell er disse volvoen for gamle for dette programmet. og en annen ting skal det ta bare ca. 20 sekund å innstallere dvd 2 og 3 "får beskjed om updatering er fullført tok nesten 2 timer å innstaller den første DVDen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Kanskje en grunn til at ikke alle ser helt vitsen med å spre Vadis til alle? Klarer man ikke å lese installasjons veiledningen, så klarer man nok ikke å manøvrere igjennom programmet heller. Les veiledningen og legg inn brukernavn slik det står forklart, så tror jeg nok at dere kommer videre. Men ler, og FORSTÅ det som står, helst før dere legger inn innlegg med spørsmål rundt installasjon og oppstart. Hvilken versjon er det som lå i linken forresten? Glenn Jeg gjorde alt riktig, lest og forstått. Dukka aldri opp noe passord/brukernavn greier under installasjon. Når installasjonen er ferdig prøver jeg starte VADIS fra skrivebordet, da får jeg opp en skjerm som er helt grå. Denne står slik i evigheten uten at noe skjer videre. Må lukke det via oppgavenehandlinga. Prøvde re-installere men samme greia da. Får ingen indikasjon på at noe er galt før dette skjer. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Kanskje en grunn til at ikke alle ser helt vitsen med å spre Vadis til alle? Klarer man ikke å lese installasjons veiledningen, så klarer man nok ikke å manøvrere igjennom programmet heller. Les veiledningen og legg inn brukernavn slik det står forklart, så tror jeg nok at dere kommer videre. Men ler, og FORSTÅ det som står, helst før dere legger inn innlegg med spørsmål rundt installasjon og oppstart. Hvilken versjon er det som lå i linken forresten? Glenn 2004c engelsk hvor fant du det finner ikke en eneste del på f.eks. volvo 244 DL 1981 "søkte oppbilen med Rammenr" Fant heller ingen ting på broderen sin Volvo 244 GL 1984 modell er disse volvoen for gamle for dette programmet. og en annen ting skal det ta bare ca. 20 sekund å innstallere dvd 2 og 3 "får beskjed om updatering er fullført tok nesten 2 timer å innstaller den første DVDen Det er da bare EN DVD-plate??? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 2004c engelsk Det er da bare EN DVD-plate??? oki lasta ned part 1, 2 og 3 jeg da.. og vær av de var på ca 3,4 GB ut pakket, :): da nar jeg brukt opp 2 DVDer for mye.. hehe Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Part 1+2+3 gir EN iso-fil på tilsammen 3,4 GB Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg