KajKnoz Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Ekstremt bra=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Takker:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nice detalj med de trelistene :) Ble liksom et helt annet bagasjerom! =) Kult med kondisene på sidene! Stilfult. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Kjempe stilig med de listene.. Gøy å se fine sierra'r. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 dette var kult. fett med de tre listene.. så så enda mer gjennomført.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 takker.. mange sier det ligner ett engelsk frokostbord:P Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 takker.. mange sier det ligner ett engelsk frokostbord:P "Engelsk Frokostbord" Tema kaller du det bare da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Blei bra dette! Likte godt stoffet du brukte og listene også , selv om listene ga det hele litt båt-preg , hehe :) Neste gang hadde jeg brukt 5 millimeter MDF plater i de veggene kondisene står. Nå tåler de sikkert at du plasserer en lada oppå dem , men de har vel egentlig ikke noen reell bærefunksjon ? Du har pakka dem så godt inn at de såvidt kommer til synes synes jeg :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Meget bra gjennomført! :) Annerledes og "nytt" med de listene... Fortsett i samme skala foran i bilen å nå så blir det gode greier! :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Blei bra dette! Likte godt stoffet du brukte og listene også , selv om listene ga det hele litt båt-preg , hehe :) Neste gang hadde jeg brukt 5 millimeter MDF plater i de veggene kondisene står. Nå tåler de sikkert at du plasserer en lada oppå dem , men de har vel egentlig ikke noen reell bærefunksjon ? Du har pakka dem så godt inn at de såvidt kommer til synes synes jeg :) veit.. kommer til å bruke tynnere plater neste gang jeg kommer til å kjøre noe lignende.. ble litt lite synlig de kondensatorene ja... men gidder ikke å gjøre noe med det akkurat nå. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaballa Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 detta klarte du jo å få veldig pent da!!!!strøøøøkent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 veit.. kommer til å bruke tynnere plater neste gang jeg kommer til å kjøre noe lignende.. ble litt lite synlig de kondensatorene ja... men gidder ikke å gjøre noe med det akkurat nå. Tips, hvis du bruker MDF, kan du ta en kniv å skjære til en bue fra innsiden slik at du kan presse kondensatoren helt ut i kanten. Litt vanskelig å forklare, men mdf er en drøm å jobbe med i forhold til alt annet i tre... Teknikken har du jo, så skal du se resultatet blir enda bedre neste gang! Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Meget fett! Liker det clean og vel gjennomført. men er ikke så fan av disse subbene selv, men for all del det spiller greit. :m'm: Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Meget fett! Liker det clean og vel gjennomført. men er ikke så fan av disse subbene selv, men for all del det spiller greit. :m'm: de spiller helt greit til prisen men kunne ønske de kunne spillt litt høyere ja.. følsomheten på de er ikke på mer en 85 db så. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 fy fadern....jeg ble helt satt ut da jeg så resultatet jeg.....det var sinsykt bra!!!! jeg vil ha sånne trelister i 240en min og :) Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg