pjokkis Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Helluen. jeg satt bare å tenkte/lurte på hvordan en kompressor funker på en bil. og hvordan det er "satt" opp. (koblet osv) Mener jeg vet hvordan.. men vil bare vite det sikkert, sånn at jeg VET det =) -Pjokkis- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm/printable her står det ganske bra forklart hvordan den funker og er satt opp. Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm/printable her står det ganske bra forklart hvordan den funker og er satt opp. Den linken forklarte vel alt. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fikk ikke lest gjenom alt på linken, men har kompressoren en form for WG??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fikk ikke lest gjenom alt på linken, men har kompressoren en form for WG??:) ja, okei.. du er ikke nært.. les linken... Kompressoren, kort fortalt, komprimerer luften, samme prinsippet som Turbo. Kompressoren er enten reimdrevet eller ektronisk drevet, en turbo drives av eksosen. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 nicoloco: Elektrisk drevne kompressorer er bare juggel, det er jo ikke verdt å nevne en gang... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 fikk ikke lest gjenom alt på linken, men har kompressoren en form for WG??:) Kan svare en annen retning på denne og. Kompressor har ikkje behov for WG, da den følger motorens turtall. Slepper du gassen, så forsvinner også lufttilførselen like fort og trutt som turtallet faller. Etter og ha skrevet dette, får eg trykke på linken og dobbelt sjekke vaset eg taster! :hello: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg