mas Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hey bro! Sender en hilsen fra Cali!! Bilen blir bare freshere og freshere ser jeg! Du gjør en bra jobb, keep ut the good shit :) Jeg skal følge med hva som skjer her! Gleder meg til sommeren når jeg kommer hjem, we're gonna tear shit uuuuup! MOHAHAH!! :partyon: :rockets :ratatatat Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hey bro! Sender en hilsen fra Cali!! Bilen blir bare freshere og freshere ser jeg! Du gjør en bra jobb, keep ut the good shit :) Jeg skal følge med hva som skjer her! Gleder meg til sommeren når jeg kommer hjem, we're gonna tear shit uuuuup! MOHAHAH!! :partyon: :rockets :ratatatat You're so fu ¤#"&ng right bro alacocaina hehe det skjer da litt. Hørte en fugle kvitre meg i øre idag om at det muligens var kommet noen varer hmmmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Tokk du noen bilder i dag ? i så fall legg noen ut her a =) Får vel gå ut og montere gardin væ :P Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Tokk du noen bilder i dag ? i så fall legg noen ut her a =)Får vel gå ut og montere gardin væ :P Erland tok desverre ingen bilder, men bare noen kjøre bilder som ikke ble så bra. Åssen har det gått med gardina? ble bra vel :D og takk for praten på treffet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 sender herved en link til de som er eller kan være interresert. Bilforumet Kjøp Salg - VW Bora 1,9 TDI MYE PÅKOSTET-strøken vurderes selges! - Powered by PhotoPost Classifieds har fått litt griller i hodet etter en ny bil.... bud ønskes.. send gjerne PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hehe..Golf 5 neste eller ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hehe..Golf 5 neste eller ? Stagen vi får se , vi får se... har tittet en del på flere typer så se ann responsen på min først og fremst. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 hehe,ikke bare jeg som får innfall om å selge skjønner jeg;) sender herved en link til de som er eller kan være interresert. Bilforumet Kjøp Salg - VW Bora 1,9 TDI MYE PÅKOSTET-strøken vurderes selges! - Powered by PhotoPost Classifieds har fått litt griller i hodet etter en ny bil.... bud ønskes.. send gjerne PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 jeg blir nok beholden bilen min , er så godt i gang med anlegget og slikt nå så greit å få det fullført ferdig og stilt opp på en del treff utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ikke oppdatert så fryktelig mye her inne men legger ut noen bilder. Følgende komponenter har jeg da mottatt (for en stund tilbake nå da): Emphaser E12 SPL - X4 (2 stk bassere) Emphaser ECP 26 XT 4 (2 stk compo sett) Emphaser EA 15000 SPL D (mono block) Emphaser EA 480 (4 kanaler) Rodeck RO 40 HC (40 F kondensator i treeske og hvite silkehansker følger med) Zealum ZC-B 500-4 (5 m phono 4 i 1) Zealum ZC-B 500-2 (5 m phono 2 i 1) Zenec ZE-MU 703 (2 stk 7" - 16:9 LCD skjermer) Basser magnet: Basser element: Mono block: 4 kanaler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 compo magnet: compo element: tweeter/diskant: delefilter: kondensatoren: phono kablene: mere kommer.... : rock : gleder meg !!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Har drevet å tatt masse bilder men dumme meg glemte seff å sette inn igjen minnekortet på kamera og det så jeg ikke før jeg skulle legge bildene inn på maskina i stad: bh : herregud er det mulig... tror jeg har litt for mye tanker i hodet og stresser noe fælt om dagen. men men. Har vært med Jan Roger i dag og fått MEGET god assistanse med diskant plasseringer. Vært på huggeri og funnet 2 stk "brukte" (så og si nye diskant plastikk) og kappet i filler disse for videre montering av diskanter. Tok som sagt en del bilder men uten minnekort har jeg de desverre ikke. Får komme med bilder senere men nå er de i tørkefasen i støpeprossesen. En annen ting som er skjedd er at jeg har fått montert sammen basskassene og silikonert skjøtene for å få de tette. (var ute og tok et bilde i stad og slik ble det) Ellers har jeg motatt en pakke her om dagen og det var følgende, dog fargen er feil men det blir jo seff lakkert opp igjen: bli litt forksjell på disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Drev å pusla litt hjemme her forrige kvelden og fant ut at jeg skulle rydde og kaste all pappesker og slike ting som bare ligger og tar plass. Har bare pakket opp den ene basseren men forrige kvelden pakket jeg opp den andre fra "grå" pappen og får meg et skikkelig støkk. Pappen på original embalasjen så ut som et trekkspill, isoporen rundt basser'n var knust i filler,det skrangla deler og metall biter inni plasten og .............. ja bildene sier vel sitt.. angry2 helvettes posten altså. Dette er bare helt rått!!!!!! Så jeg tok bilder og sendte til leverandøren og de fikk seg en lettere sjokkoplevelse selv, men ny basser er bestilt igjen og håper virkerlig at jeg slipper og vente 3 nye uker på denne........ Fa..#¤%"& angry2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Dette blir jo rått eller???!!! :) Litt store subbere! :) De er sikket en halvmeter dypere enn mine!! he he... Jeg vil å ha mindre speil!! :) :) Hvordan blir plasseringa i bagasjen, lett forklart?? Litt kjipt med den basseren da.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 plassering baki ja.hmmm er litt usikker enda på plassering av forsterkere men kassene er straks ferdige og løsning blir igrunn ganske enkelt og rent. så jeg har sett det for meg noe alla slikt: så vi får se vi får se... blir en del hodet bryderi med plasseringer osv om dagen.. men kommer alltids på noe nytt hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg