Billi Racing Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 takker mister, menne du har ikke tilfeldigvis prisen på de å evt pakkepris med dekk i 19"? fører dere disse på NBS? fører vel egentlig ikke dette, men skal sjekke litt imorgen jeg så får du beskjed:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 fører vel egentlig ikke dette, men skal sjekke litt imorgen jeg så får du beskjed:) Konge bra, og om det evt ikke er disse fra TSW så er jeg åpen for andre forslag også, kom gjerne med noen bilder osv gjerne på en Bora / Golf 4 for å se helheten av det. Du når meg på tlf'n :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 takker mister, menne du har ikke tilfeldigvis prisen på de å evt pakkepris med dekk i 19"? fører dere disse på NBS? Vil du ha 8"x19" eller 9,5"x19"? Ser ut som de er i både chrome og silver utseende. Hva ønsker herren? finner ikke så mye bilder på bil akkurat da...men se på denne: http://www.tsw.com/showroom/pictures/TSW/155d3a1jetaholstenfront9.jpg Hilsen billi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Holsten er dødsfete felger! Bare synd det er noen flere VAG med disse felgene(selv om det ikke er mange enda, hehe) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Vil du ha 8"x19" eller 9,5"x19"?Ser ut som de er i både chrome og silver utseende. Hva ønsker herren? finner ikke så mye bilder på bil akkurat da...men se på denne: http://www.tsw.com/showroom/pictures/TSW/155d3a1jetaholstenfront9.jpg Hilsen billi Tror det klarer seg med 8x19... tar jeg 9,5 så tror jeg det blir vanskelig å svinge uten at det kommer til å skure noe jævlig... da er frågan bare om jeg skal ha crom eller vanlig silver,hmmm skulle sett de med silver da siden jeg ikke har noe crom på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Skal du ha sånne tette felger på bora'n??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 se på denne: http://www.tsw.com/showroom/pictures/TSW/155d3a1jetaholstenfront9.jpg Hilsen billi SINNSYKT! Kjøp, Rayander!! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 jeg har sinnsykt lyst på slike hjul, de er så sabla fete... men vet ikke helt om det passer seg med crom på min siden jeg ikke har NOE crom i det hele tatt på min bil bortsett fra endestussen bak... MEN de er å få i vanlige sølv farge(alu farge)... men prisen blir vel noget høyt etter hva jeg har funnet ut... MEN JAAA det frister littegranne jaaaa...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei Raymond... Har selv drevet å kikket litt på TSW Holsten til min svarte 3BG... Har kommet over ett dekk/felg firma i USA som sender over hele verden, har hatt litt kontakt med de på mail, og er penger å spare der, også har du felgene innen 1 uke (så fremt de har på lager selvsagt...) Send en PM hvis du intr, så kan du få mer info og pris hvis du ønsker, det var da snakk om 19x8 felgpakke med toyo proxes dekk... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei Raymond... Har selv drevet å kikket litt på TSW Holsten til min svarte 3BG... Har kommet over ett dekk/felg firma i USA som sender over hele verden, har hatt litt kontakt med de på mail, og er penger å spare der, også har du felgene innen 1 uke (så fremt de har på lager selvsagt...) Send en PM hvis du intr, så kan du få mer info og pris hvis du ønsker, det var da snakk om 19x8 felgpakke med toyo proxes dekk... :soldiersf You got PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da kan det se ut som felger blir lagt på is men i stedet kommer det til å skje andre ting etterhvert. men foreløpig må jeg ligge rett ut på sofan etter et lite uhell i skibakken i helga. Jeg datt og brøt av ankel beinet så jeg er for tiden sykmeldt. men nye oppdateringer kommer så fort jeg motar det jeg skal begynne med. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 men foreløpig må jeg ligge rett ut på sofan etter et lite uhell i skibakken i helga. Jeg datt og brøt av ankel beinet så jeg er for tiden sykmeldt. I skiBAKKEN ? eller på AFTERski? :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 I skiBAKKEN ? eller på AFTERski? :p detaljer, skjedde faktisk da jeg skulle bøye meg ned for å plukke opp skiene mine ETTER Afterski'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 detaljer, skjedde faktisk da jeg skulle bøye meg ned for å plukke opp skiene mine ETTER Afterski'n. Det er jo bare til å le av :P selv om det sikkert er no helvetes vondt! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Skjer det noe med de store planene dine da??? :) Fylla.. he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg