Jock1 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ble bra dette:) kan bli for mye reklame på biler, men det ''syns'' liksom ikke så godt det der syns jeg =) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ble bra dette:) kan bli for mye reklame på biler, men det ''syns'' liksom ikke så godt det der syns jeg =) enig der, om kvelden og skumring så er det ikke sååå fremtredende så det er igrunn en noget diskre dekor, men dog i sola så stikker den seg frem litt pga den blanke lakken i bakgrunnen. Er brukt børsta alu look på sponsorene nederst på dørene som igjen går igjen i fargen i felgene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 De fleste steder jeg har lest så sier dem at, chip er bare tull. De tuningboksene har ingen virkning, men din er loddet er det annerledes eller er det samme greiene her åå? :S Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 De fleste steder jeg har lest så sier dem at, chip er bare tull. De tuningboksene har ingen virkning, men din er loddet er det annerledes eller er det samme greiene her åå? :S Chip er ikke tull nei, det har en veldig stor påvirkning på bilen, uansett om det er tuningboks eller om den er loddet i styrenheten. Jeg kjenner ikke til noen som sier de ikke har fått en effekt økning av chipping. så jeg sier "go for it" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 :S, jeg har hørt det fra flere som sier at det er tull, og ikke noe vits idet, bedre å øke turbo trykket selv fra turboen. Men det sier dem om de tuningboksene. Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg