Raymond Andersen Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei, lurte på om det var noen som kunne vært intr i felgene mine. det er MOMO X43 8x18" med Nankang sommer dekk, 225/40-18. Innpress er jeg litt usikker på men de er hele og pene, ikke skakke/kantkjørte og dekkene går hvertfall en sesong til. Bolt sirkel er 5x100 send PM dersom du er intressert. kom med BUD!! slik ser da felgene ut. slik ser de ut på bilen. Felgene passer som sagt alle biler med 5x100 som f eks. Bora- Golf 4- Golf 3 GTI- Seat div- osv....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 kan se ut som jeg beholder felgene med mindre noen kanskje er intr i å bytte mot noe annet tøft.. muligheten er der uansett. Helst da 19" Tenkte jeg skulle føye til at det er eller kommer til å bli bestilt noe rett over helga som fresher opp bilen enda litt til. Håper det ikke drøyer altfor lenge før jeg får det :well: ellers å håper jeg benet mitt leger seg snart for nå begynner jeg å bli rastløs på å begynne med noen flere prosjekter igjen... arghh, er så rastløs om dagen!!! :word_ms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Til dere som bruker vwaudi forumet mere så har jeg da omsider laget meg en tråd der å. kommer til å prøve å følge opp begge forumene men blir mest trolig mer på vw audi forumet. her er linken til de som er intresert i den: Medlemsforum mvh Rayander:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har ikke meldt meg helt ut her da men det har ikke skjedd så fryktelig mye i det siste. bare at det har kommet ei ny pakke i posten (takker marius :) ) ellers venter jeg på stadige tilbakemeldinger ang noe stereo stuff..... hmmm her er skjørtene som er ankommet: skal prøve monteres når jeg får litt hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Nå er det så og si slutt på vintern for min del så i morgen skal jeg skaffe litt hjelp og få lagt på sommerhjula mine. orker ikke vente lenger. er ikke sikkert jeg får kjørt bilen før etter påske uansett pga benet mitt. noen som vil komme og hjelpe meg..?? :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 GLeder meg til jeg kan legge til sommer sko =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Da er sommerhjula på plass og det føltes godt å få de på. ble en helt ny bil med en gang. Takker Emil for hjelpa, uten deg hadde jeg ikke klart det. fikk også prøvemontert de nye skjørta mine. og de passet bra. bilder kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det hørtes godt ut! :) :) :) Litt tidlig på meg, kom snø og la seg i går... Og jeg må bruke bilen på jobb liksom.. :( Er det mer planer enn skjørtene da??? :) Kjører på med resten eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Skjørtene så veldig bra ut forresten! :) Hvordan ble det med felger? Skulle du bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hjulene er jeg fortsatt noe usikker på , men har fått en kompis av meg til å modde et bilde av bilen min med TSW Holsten felger. slik blir det seende ut sånn ca. OBS*** bilde og felger stemmer ikke 100%****OBS skjørtene blir som de blir og det blir ikke mer foran eller bak siden disse skjørtene bygger ca like mye ned som fangerene gjør,ville bare ha den cleane linjen rundt hele bilen. Slik blir det seende ut på bilen med skjørtene... (bare så vidt hektet innpå her da, men blir noe ala dette: Så hva tycker folket`?????? tilbakemeldinger ønskes......:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Kule felger da... he he... Så ekstreme ut... :) Jeg synes det så ut som at de bygget mer enn foran og bak.... Ser sikkert annerledes ut i virkeligheten da... hmm.. Liten leppe både foran og bak?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Kule felger da... he he... Så ekstreme ut... :)Jeg synes det så ut som at de bygget mer enn foran og bak.... Ser sikkert annerledes ut i virkeligheten da... hmm.. Liten leppe både foran og bak?? :) det virker som de bygger mer ned pga de ikke er lakkert enda så da er det fargen som skiller seg litt ut der. de bygger ikke noe særlig lenger ned enn kanalen under bilen. Leppene på fangera kommer fra Bora V5 Felgene kan se litt "ekstreme" ut men det finnes mye mer som er råere. men de kler bilen godt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hadde blitt drittøft med de TSW felga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hva slags sideskjørt er det, så cleane å fine ut.. Hvor er de bestilt/vet du hvor jeg kan bestille? Hvor får man tak i sånne diskre skvettlapper du har foran? Bilen din blir mer å mer komplett, helt herlig kjerre..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hadde blitt drittøft med de TSW felga.. det tror jeg også men tror de kan være et helvette og holde rene og pene pga all crommen, blir nok en del pussing, men det blir ikke de felgene uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg