Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft Alex;)

Takker :)

 

Stilige bilder Alex:D

 

Btw, du har ikke problemer med at skiltlysene flasher? hvis du har LED da:op:

Thanks :)

 

Nei, ikke noe problem med at de blinker. Er bare den ene pæra som vrir seg så den ikke lyser til tider :op:

 

fine bilder alex:) (men du glemte lyktespylelokket)

 

ser du ikke at han har led? :rolleyes: var bare det ene som lyste da jeg lå etter han til og fra porsgrunn;) ikke no flashing;) hvis pæra di flasher så ryker den snart :op:(de gamle parklysene mine var sånn)

Hehe, ja..det jævla lokket blir alltid glemt. Ligger jo klart til å monteres, men men xD

 

Hvorfor stilte ikke du ut alex... Du har fin bil og rimelig spesiell iforhold til mange andre.

Fordi jeg hadde masse rust på ene hjulbuen + en stor bulk midt på panseret :op:

Skal vurdere å stille ut på Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Får komme med en liten update igjen da :)

 

Bilen er nå EU godkjent for 2 år til. Har byttet bremseskiver, klosser og kalipere foran, og fått satt på Supersprint eksosen (cat back) og tettet dette ordentlig. Fikk 0 feil faktisk!

 

Skrudde ned igjen bilen, tok og hevet den 5cm før kontrollen for å være safe. Så her er noen bilder av hvordan den er nå ^^

 

IMG_2253.jpg

 

IMG_2281.jpg

 

IMG_2267.jpg

 

IMG_2266.jpg

 

IMG_2274.jpg

 

IMG_2286.jpg

 

IMG_2294.jpg

 

IMG_2299.jpg

 

IMG_2303.jpg

 

Jeg har nå 1.5cm igjen av gjengene foran og 5cm igjen bak som jeg kan skru ned. Skal få den lavere foran, men må kose litt med hjulbuen først. Fikk henta 0.5cm i front i dag ved å fjerne en skrue som holder inner- og ytterskjermen sammen.

 

Edit: Ja, jeg vet jeg glemte det forbanna lyktespylelokket, igjen! Går forbi det hver gang jeg går ut av rommet *sparke seg selv*

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, la nettopp inn en edit på det nå :op:

 

Men skal feste det i morra :)

 

digger lakkeringsutførelsen på bilen , får ikke fetere "konsept" av todelt ,mener nå jeg!:) god du er til å plassere kameraet iforhold til bilens possisjon,samt bakgrunden , ser profft ut !

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger lakkeringsutførelsen på bilen , får ikke fetere "konsept" av todelt ,mener nå jeg!:) god du er til å plassere kameraet iforhold til bilens possisjon,samt bakgrunden , ser profft ut !

Takker og bukker :D

 

Blir ny linse i løpet av uka, så skal få knipsa enda noen bilder til helgen. Går for vidvinkel (10-20mm) denne gangen, trenger ikke masse zoom fant jeg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår