commodoreb Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Vurdere da og selge gullet mitt,da jeg ikke har tid eller kapasitet til å ta vare på den. Det er en Commodre B 1973 mod. Orginalt med 2.5 forgasser,men det står nå en 3.0E montert.Orginal automat. Det er skivebremser bak. Orginalmotor kan følge med,men denne er ikke komplett,og er dårlig. Rust må sees og vurderes av kjennere.Bobbler flere steder under lakk,så dette må takes.Under er den bra.Kan ikke se spor av rustangrep. Selger ikke hvis den ikke er verdt noen kroner,har ikke peiling hva den er verdt så jeg bare lufter. Men selger ikke under 25.000,-som den står. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1198858 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank2k Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tror nok den er verd 25k ja. virka grei den men uff for noe stygge setetrekk:P hehe tror det hadde vært det første eg hadde skifta ut. Lykke til med salget=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det er sorte velurtrekk. Bildet lyver,da trekkene reflekterer blitzen. De ser litt gråe ut,men er sort. Og pene,spørr du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg