Gå til innhold

stylet polo selges!!

Ranger emnet

kpkp

Anbefalte innlegg

tja... si det! :) neida, jeg vet ikke helt enda! er litt usikker med meg selv.. men et nytt prosjekt blir det der også, etterhvert:) hehe.. har satt inn polon i avisa nå, så den kommer vel i avisa til mandag.. men han derre med den sorte polon, har han fått solgt den eller? og hvis det, hvor mye fikk han for den da? hva har han kjøpt seg da? veldig lyst på en del sol jeg :) men men... får vel *drømme* lenge først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

tja... si det! :) neida, jeg vet ikke helt enda! er litt usikker med meg selv.. men et nytt prosjekt blir det der også, etterhvert:) hehe.. har satt inn polon i avisa nå, så den kommer vel i avisa til mandag.. men han derre med den sorte polon, har han fått solgt den eller? og hvis det, hvor mye fikk han for den da? hva har han kjøpt seg da? veldig lyst på en del sol jeg :) men men... får vel *drømme* lenge først..

Artig med prosjekter ja. Men det koster og! :rolleyes:

Nei han har ikke fått solgt polo`n enda. Har vel ikke prøvd så hardt heller men. Han skal vel ha en større bil av noe slag. Hørte noe rykter om at han skulle ha seg ford focus av alle ting. aner ikke. :)

Skal du ha Del Sol? er ikke det japse da? :eek:

Ikke tenk tanken engang... hehe.. ;)

(vente på masse dritt fra folk med japse nå.. hehe )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilen blitt solgt! egentlig litt trist. det er jo liksom mitt verk da :/

men men... nå blir det vel del sol snart vel :)

vtechk power!! :) ahhh.. det skal bli digg å kjenne vinden blåse i mitt hår ! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke skjønne hvorfor dere er sånn mot japanske biler! de har absolutt de beste bilene, og for ikke å snakke om motoren! der kan tysker bilene bare gå å henge seg :)

men men.. syns d er bare litt barnslig jeg.. å si sånn når noen skal ha seg ny bil!

menmen.. jeg får jo dobbelt opp av hk da! så jeg vet ikke jeg.. kanskje en bedre innvestering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider