Gå til innhold

Cruising/mini-meet på Jessheim Lørdag 19.08.06.?

Ranger emnet


yosh_jt

Anbefalte innlegg

enn så lenge så ser været på Jessheim bra ut... Har sjekket med metereologisk, de spår nedbør, men i veldig små mengder, så forhåpentligvis slipper vi unna med en og annen skur... eventuelt så kan vi jo satse på at de tar feil, og så får vi oppholdsvær :D

 

Jeg kommer med kameraet mitt, jeg bor jo trossalt 1 minutt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for et hyggelig treff folkens... ble noe labert og vått etterhvert men, et bra treff, med tanke på så kort varsel...

:D

 

 

Og Fred Stian--- Jeg husker kommentaren din på Maccern! hæhæ

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et hyggelig treff folkens... ble noe labert og vått etterhvert men, et bra treff, med tanke på så kort varsel...

:D

 

 

Og Fred Stian--- Jeg husker kommentaren din på Maccern! hæhæ

Oh noo!!! Var skikkelig klar for at du skulle ha glemt det jeg nå... :iconsm Menmen, det kom ut på en litt annen måte en planlagt kan man si... :hello:

 

 

Synes det var et veldig vellykket treff jeg! :) Helt utrolig at det ikke kom no politi, men man klager da ikke på det! :D Bilder kommer i morgen, siden kameraet mitt er......et eller annet sted i rotet hjemme... :hide

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et veldig vellykket treff jeg! :) Helt utrolig at det ikke kom no politi, men man klager da ikke på det!

 

 

Jeg snakket litt med fatter etter at jeg reiste, han bor jo rett bak der vi var og han kunne fortelle at snuten på jessheim har akseptert "bilungdommen" som sosialt fenomen og er blitt langt rundere. Ikkenoe problem å samles bare man ikke lager for mye støy rett innpå folk som skal sove etc.

 

Jeg reiste rett etter noen[tm] bestemte seg for å tegne fine svarte sirkler utpå plassen med noen fete potenzaer påskrudd en bayer.

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

 

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket litt med fatter etter at jeg reiste, han bor jo rett bak der vi var og han kunne fortelle at snuten på jessheim har akseptert "bilungdommen" som sosialt fenomen og er blitt langt rundere. Ikkenoe problem å samles bare man ikke lager for mye støy rett innpå folk som skal sove etc.

 

Jeg reiste rett etter noen[tm] bestemte seg for å tegne fine svarte sirkler utpå plassen med noen fete potenzaer påskrudd en bayer.

 

 

Jepp, det stemmer det.. Har hatt ett par samtaler med dem ang "bilungdommen" på jessheim... Er startet opp ett råneprosjekt på jessheim... Hender vi har banekjøring på ringbanen osv, noe som poetic styrer.... Nå hender det faktisk at de kommer innom oss bare for å prate (skjelden, men det skjer) Trur de har skjønt at det er smartere å samarbeide med oss, enn å motarbeide oss som de gjorde for ett par år siden. Det gjelder jo selvfølgelig begge veier.. Men var overrasket da de ikke kom når det var sommerlukt så det holdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen av bildene jeg tok, men kameraet jeg bruker har ikke rå nok spesifikasjoner så det blir heller dårlige bilder i sånt lys som det var denne kvelden. Men noen halveis brukbare ble det jo.. :)

 

 

Synes det var veldig bra oppmøte som jeg skrev tidligere her, spesielt siden det var såpass kort planlegging. Synd med været, men bilene er da vanntette!? :hello:

oversikt1.jpg

 

 

Enda et lite oversikts bilde...

oversikt1.jpg

 

 

Nok et oversiktsbilde....

oversikt1.jpg

 

 

Denne passaten likte jeg veldig godt... :)

passat.jpg

 

 

Den her var rett og slett latterlig,håper ikke eieren var seriøs og mente dette var fint?! :) Men uansett, han ble lagt merke til. Han skal ha credits for topp stripa med navnet...:D

Btw, sladdet reg nr så ingen skulle komme å stjele neonlysene dine! ;)

ratmobile1.jpg

 

 

Neonlysene til ratmobile...

ratmobile2.jpg

 

 

Imponerende hvor mye som blinket og byttet farge i denne bilen egentlig! :respect ....

ratmobile3.jpg

 

 

Jeg prøvde å få noen brukbare bilder av de dassnøttene som ble laget, men de ble ikke helt som forventet. Men etter en runde i photoshop så man hvertfall hva det skulle forestille på bildet! ;)

burnout1.jpg

 

 

Et lite burne bilde til...

burnout2.jpg

 

 

Det stiligste bildet jeg tok må være dette, så tilfeldigvis at at audi'en kom kjørende, så jeg skrudde på kamera og kasta det foran meg i håp om at det kanskje muligens ble et bilde ut av det... :)

audicab.jpg

 

 

 

Kommentarer tas som alltid i mot med stor takk! :thumb

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg kommentar jeg Fred Stian!

 

:thumb

 

Takk for at noen gidder å ta bilder og slenge dem ut!

 

 

Og sånn btw...

 

Kommentar av Fred Stian: (and i quote!)

Skjønner ikke hvorfor slike gamlinger skal være ute å gå tur så seint på kvelden!

-De bare ber om å bli VOLDTATT!

:yak: :ass: :cocain:

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår