Gå til innhold

VACN treff på Rudskogen 19-20 aug.

Ranger emnet


Polo20VT

Anbefalte innlegg

Jaja folkens til helga blir det treff på Rudskogen igjen da. VACN arrangerer treff med fokus på banekjøring på Lørdag. På Søndag blir det utstilling samt banekjøring.

 

Noen Polo folk som skal bortover da....:thumb

 

Å er det noen som har planer om banekjøring. Tenkte selv å få testa min motoren er ikke ferdig mappa enda men det får gå:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! :D

 

Jeg har tenkt litt på banekjøring... det frister å prøve, for å teste litt, men er redd jeg ikke har noe å komme med... Åsså er det det med at, skjer det noe.... så må alt betales av egen lomme... :puke:

 

Men bilen skal vises fram hvartfall... :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, men vet ikke om jeg rekker å fikse bilen til da. Håndbrekkwire kommer først på tors/fre, røyk den i dag. Dessuten må bilen EU-godkjennes først, og før det rustsveises og få interiør montert. Etter EU må en vel ta det ut og få i buret først? Eller?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, men vet ikke om jeg rekker å fikse bilen til da. Håndbrekkwire kommer først på tors/fre, røyk den i dag. Dessuten må bilen EU-godkjennes først, og før det rustsveises og få interiør montert. Etter EU må en vel ta det ut og få i buret først? Eller?

 

I klartekst: Du kommer i Golf V;).

 

Skal vel med nød og neppe greie å få PL-Einsern kjørbar igjen. Tenker jeg heller drar til Rudskogen enn til Schafflund. Å prøve driftsikkerheten på en nyskrudd bil på tysklandstur frister ikke. Ei heller det været som er meldt der nede...

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, men vet ikke om jeg rekker å fikse bilen til da. Håndbrekkwire kommer først på tors/fre, røyk den i dag. Dessuten må bilen EU-godkjennes først, og før det rustsveises og få interiør montert. Etter EU må en vel ta det ut og få i buret først? Eller?

 

Hva mente du nå da at du måtte ta ut buret og inn med innteriøret før Eu-kontroll. Bilen din skal gå gjennom en EU-kontroll med bur den. Hvis bilen er regga som 2 seter og ingen av røra hindrer utferdsel og rør som er i nærheten av fører er polstra. Menne kan vel ta ditta her etter treffet å hvis det skulle knipe så får heller jeg ta en EU-kontroll for deg:thumb

 

Hadde jo vært gøy om du hadde kommet med Polon da,så jeg kunne fått sett om den går så bra som du sier:cool:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey... Jeg har tenkt til å stille ut bilen på treffet, og lurer på..; Hvis jeg kommer med bilen på lørdag, må den stå til søndag da? hvis jeg må bruke bilen på kvelden? å er når er det trekning i de forskjellige klassene/når dømmer jurien?

 

Bor 10min fra Rudskogen, så sover nok hjemme... :)

 

Mvh

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å ta med seg bilen hjem på lørdag og komme tebake på søndag nei. Menne du må jo bli med på festen på Polo campen:cheers:

Men det er egentlig på søndag at utstillingen begynner og det gjelder og være tidlig ute slik at dommerne ser bilen din. Premiering pleier vel å være mot slutten av treffet:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du nå da at du måtte ta ut buret og inn med innteriøret før Eu-kontroll. Bilen din skal gå gjennom en EU-kontroll med bur den. Hvis bilen er regga som 2 seter og ingen av røra hindrer utferdsel og rør som er i nærheten av fører er polstra. Menne kan vel ta ditta her etter treffet å hvis det skulle knipe så får heller jeg ta en EU-kontroll for deg:thumb

 

Hadde jo vært gøy om du hadde kommet med Polon da,så jeg kunne fått sett om den går så bra som du sier:cool:

 

Er jo ikke akkurat regget som to-seter da.......

 

Blir Golfen ja, sveiseren hadde ikke tid før på onsdag, og det var 2 dagers jobb å fikse. Venter på håndbrekk wire og toppdekselpakning.

 

Hadde egentlig tenkt interiør inn-PKK-Interiør ut-Bur inn. Buret står fortsatt i bobleplast, sånn det har gjort siden januar 2005........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av gutta var det a? Var en tur innom på lørdan.. Men syns allt var litt vassent.. inkl været.. Og når bremseveska mi var vassen så ga jeg faen.. Møtte Stambo etter veien på vei hjem.. Må få titta på bilen din engang.. Så bra ut..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår