volvokvaløya Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg fikk godkjent min med Lesjøfors fjærer og Bilstein dempere,var et helsikes styr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gule koni og senkesett er ikke godkjent lenger faktisk! så det er en dårlig kombinasjon.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Dra til BT med STANDARD senkefjærer med tuv papirer og 4 hjulskontroll papirer så bruker det og ordne seg hvis man har montert på en fornuftig måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gule koni og senkesett er ikke godkjent lenger faktisk! så det er en dårlig kombinasjon.. Hvorfor er ikke Gule Koni + Lesjøfors godkjent? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hvorfor er ikke Gule Koni + Lesjøfors godkjent? Var noe med at de kolapser hvis du presser de litt hardt.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Var noe med at de kolapser hvis du presser de litt hardt.. Okei..men bare Gule Koni uten senking da? :): Hva kollapser? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Okei..men bare Gule Koni uten senking da? :): Hva kollapser? Demperen på den sia vekt ligger på synker sammens, det vil si at du har nermest null fjæringsvei helt til du kjører rett igjen å vekta ligger riktig.. Uten senkesett vet jeg ikke.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Lesjøfors må jo kappes etter det er godkjent da!,2 ringer framme og 1 ring bak,så setter du på korte asfalt racing dempere fra Bilstein som Pedersen har. Er ganske dyr men fungerer utrolig bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 må vel være kurant å flytte ned fjær skåla litt foran, i stede for å kappe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244tic Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Gule koni og senkesett er ikke godkjent lenger faktisk! så det er en dårlig kombinasjon.. Eg fikk nettopp godkjent bilen med gule koni og senkesett på bt i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 samma hvor mye de senker da.. må kappes MYE allikevell.. 5,5 runde igjen bak. da begynner det og bli bra og ligne noe Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 bygg justerbart,går å få det godkjent også.:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Får man godkjent f.eks Sellholm fjærebein framme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Får man godkjent f.eks Sellholm fjærebein framme? Det er mulig å få godkjent ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg