Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 det er tenkt til show/konkuranser, men kan selvfølgelig brukes til vedlikeholds lading også :) ble så lei av å drasse på en lader i sommer når vi farta rundt på treff, nå blir det en defa ledning i veggen og laderen er i gang :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Supersweet. Kan ikke huske å ha sett sånn "defa-lader-i-bilen-fastmontert" sak før, ganske artig Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 det er ikke en defa lader.. er en 25A lader fra installbay og er noen som har den gitt.. kennethb og autod her på forumet vet jeg har en helt lik. emma sjefen sinn SVÆRE bmw har en ladac lader montert defa ledningen opererer jeg litt og vips så passer den :) plug 'n play ;) og cossie power har en :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 artig å få se oppbyggingen av anlegget ditt.. visste ikke at du holdt til her på forumet da.. også har du jo sviktet hjem"byen" din ser jeg.. flyttet jo:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 haha møtte jeg tilfeldigvis deg på shell i går? :P jaja... klarte ikke hølet i svelvik lenger :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hehe.. var nok ikke på shelligår.. sist jeg da hilste på deg var på autofilmessen.. hehe.. synd du var strømløs da.. vært moro å få høre på lyden i bilen.. ryddig bygget :) skjønner at du rømte fra bygda her ja.. ekke engang norges navle dette.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 en prøve lytt skal vi da få ordnet, men det for bli en liten stund til.. har hele anlegget ute av bilen nå :D for å få denne laderen nedi.. så jeg ikke er "strømløs" på neste treff :) oxo er ikke engang spilleren levert til reprasjon etter at jeg ga den litt bank med batteriet feil montert :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hehehe.. må ikke banke det da:P neste autofil du skal på da eller? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hva ligger den vedlikeholdsladeren på i pris Erik. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 den koster 2999,- og fås hos IB bare å klikke HER Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er det her den samme som du linket til Erik.http://www.e-mas.org/bilforumbilder/batteri-030.jpg Synes denne ser ut som en loff.hehe http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_86&products_id=316 Trenger en sånn til sesong start.Ellers går det bra over fjorden. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ang sikrings-regelen til EMMA... Automatsikring må da være optimalt her? Bilen din ser sweet ut!!! Skal du til lillestrøm i helga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Per: det er den samme saken ja bilen skal ikke på utstillingen i helga, den er rimlig ribba for øyblikket. Men jeg tar meg nok en tur.. standen til Fort Knox så veldig lovende ut på tegninger og ting de hadde gjort ferdig i verkstedet... Blir et himla kult opplegg håper jeg. Og det må ses fant jeg ut så jeg stikker nok innom en tur ja Sikringene blir 3stk automat sikringer, en under panseret 20cm (100A-lade strøm=100A) fra batteriet, 1stk 100A til lade strømmen bak og en stk 150A bak til anlegget. planen jeg har å truge ned en forsterker til for å kjøre et 3veis sett aktivt vil ha et max strømtrekk på ca110A så jeg har litt å gå på.. forsterkerene for jo sine egne sikringer (20A, 40A og 50A) spørsmålet er bare plaseringen.. max 40cm fra pluss polen og tilgjenglig.. og alt ligger under hele anlegget baki, men tror jeg har funnet løsning faktisk. Fungerer det ikke tilfredstillende er jo Monstercables sinn automat sikring et alternativ som kan wire styres Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 En liten update igjen. fått inn defa ledningen Ramma til batteri og lader skrudd fast, kjøpte meg syrefaste skruer og dro til :P Batteri og lader montert, man kan se kablen som kommer forfra også Operasjon av defa ledningen ledning stripset fast og nå er det bare resten igjen Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Endelig fått surra meg til å gjøre litt mer på bilen Fikk handlet inn mutter naggel sett fra biltema for å feste forskjellige ting Og her er hva jeg gjør med ledningene av isolerer en tanke mer enn hva terminalen jeg skal koble den på klarer å dekke for så å legge krympestrømpe over, på denne måten er jeg 100% sikker på at jeg ikke for noe synlig kobber Legger så kabelen i en plastikk strømpe og stripser den fast Klipper overflødig strips og det ser noe bedre ut Passer på at alt kobberet kommer på plass og voila kommer mer så fort jeg orker :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg