R-sport Lars Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 fy faen! Denne var jo drit fin! Oser klasse når du bruker noe så fint i rallycross :D Tusen takk! Veldig hyggelig med at flere synes 140 kan bli fin!:cocain: Det har fakstisk vært så mye positivt at jeg har fått lyst til å bygge en gateversjon av RC bilen...! :volvopower: Vet noen om en kaross som er fin og helst godkjent??? NB! God Hjul!:crazysant: Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 er fronten av glassfiber, hvor får man tak i den? fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 er fronten av glassfiber, hvor får man tak i den? fin bil Fronten er i glassfiber ja, den kan kjøpes hos Volvoplast. Send meg en PM så kan du få nr til vedkommende! :volvsmile Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Tar gjerne kontaktinfo jeg og:sombrero: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Tar gjerne kontaktinfo jeg og:sombrero: Det går fint!:volvsmile LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 er interiser jeg oxo hva kommer hele fronten på i glassfiber.? Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 er interiser jeg oxo hva kommer hele fronten på i glassfiber.? Jeg betalte 2000,- når jeg kjøpte den for 1 år siden.. Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg betalte 2000,- når jeg kjøpte den for 1 år siden.. Mvh LSR hvar det for alt ? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hvar det for alt ? Nei, det var kun fronten (fronten er i et stykke, frontplate og skjermer i ett)! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det går fint!:volvsmile LSR Kommer kontaktinfoen? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Kommer kontaktinfoen? De som ønsker kontakt så send en mail til volvoplast@yahoo.no Mobil nr kan evt fåes på PM. Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jaja, nå er det Hjul, og da skal girkasse og driverk gås over! Kommer med bilder etterhvert, men passer på å ønske alle en riktig god hjul!:crazysant: Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Go jul:D du e forbilde mitt når d jell bil bygging Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Utrolig Bra bygget RCN :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Utrolig Bra bygget RCN :) Tusen takk! Kjører du selv også??? Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg