Gå til innhold

Billig og bra bil

Ranger emnet


Majty

Anbefalte innlegg

Har nettopp solgt min kjære bil og skal nå begynne å titte etter en ny bil.

Den må være billig og driftsikker. Tenkte på å putte max 20 lapper i bilen. Tenkte på en toyota carina\corolla? Andre alternativer? IKKE FRANSK! Det er firmabilen jeg kjører og det er et herk.

 

Det viktigste er at den er driftsikker(holder lenge uten reperasjoner) og ikke drekker bensin. Om den ser ut som fa*n selv spiller ingen rolle egentlig. Ikke mye hvertfall

X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet*

X-Golf II 1,8L '90 - Solgt

X-Porche 911 '02 banebil i skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 82 Ford Fiesta 1,1 som jeg tenkte jeg skulle kjøre på dynga. Den har jeg hatt i to år og har ikke reparert noe på den. Den går og går og drikker lite bensin. Alt i alt har jeg hatt gratis bil i to år. Ingen pen bil, men den funker som pokker. Har blandt annet kjørt til Oslo-Gardermoen-Oslo-Son-Svinesund-Oslo svinbillig. Nå husker jeg ikke hvor mye som var på tanken da, men det var ikke mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv vurdert en vw passat om jeg skulle hatt en bil i denne prisklassen. Jeg mener du får mye bil for pengene og prisen på disse ser ut til å ligge på bunnivå for tiden.

 

En romslig bil med god komfort. En japse til en slik pris kan gi bekymringsfritt bilhold men rust er jo ikke uvanlig på disse. Sammenlignet med f.eks golf og audi 80 er en passat rene røverkjøpet og koster gjerne halvparten.

 

Plass og kollisjonsikkerhet er bra, og er de godt holdt er rust sjelden et problem iallefall hvor jeg bor. Kan vel ikke si det samme om riskokere til en slik pris..............:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår