Gå til innhold

Volvo 240 2.3 85'

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

b23a ja, om det er M-47 klasse har jeg ikke peiling på! Det bildene ikke viser er et par rustbobler i lakken (3-4 stk.) og det går ikke gjennom karosseriet, så bilen fremstår som rustfri. Sommerdekkene er gode, holder 2 sesonger til ved normal kjøring, vinterdekkene har jeg ikke fått fatt på enda, da han jeg kjøpte bilen av er i Oslo for øyeblikket, men de er kjøpt i fjor.

 

Det som er verdt å nevne, er at bilen ikke slår inn på alle sylindrene på tomgang, men det er jo egentlig bare en bagatell, samt at bilen hoster litt på kald motor, også en bagatell. ALT det elektriske ble byttet April 06.

 

Bilen har gått i Sogn og Fjordane, og er ikke ungdomskjørt. Dette er en bra bil, og en av de bedre Volvo 240'ene som fremdeles er original.

 

Selges grunnet spontan avgjørelse på skolegang. Kjøpt for 12 000 for drøye 2 uker siden.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fiksa "problemet" med tomgangen, og det var kun å skifte en vakumslange fra bremsekraftforsterkeren, da den som stod der var hull i.

Har også funnet ut at det er et lite rusthull på høgre framdør, men ikke noe stor sak.

 

Bilen går nå for 8 000,-

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vinterbil for meg det her. Hadde jeg bare ikke bodd så langt unna.

Prisen var forresten også "snill"

Har forresten en kamerat som bor mellom Florø og Førde som skal til Oslo om 2 uker. Får du ikke solgt den før det. Noe du bør.. så tar du kontakt med meg.

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen fra Bergen kom aldri, så bilen er igjen til salgs.

 

Henta også piggdekkene for et par dager siden og de ser veldig bra ut. 3 av de er så godt som nye, mens det ene mangler halvparten av piggene omtrent.

 

8000,- , og jeg kan være behjelpelig med transport mot forhåndsbetaling.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen fra Bergen kom aldri, så bilen er igjen til salgs.

 

Henta også piggdekkene for et par dager siden og de ser veldig bra ut. 3 av de er så godt som nye, mens det ene mangler halvparten av piggene omtrent.

 

8000,- , og jeg kan være behjelpelig med transport mot forhåndsbetaling.

 

Hva mener du med behjelpelig med transport da?

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ærlig og redelig mann, så om noen skulle finne det O.K å forhåndsbetale meg 8 000,- + utgifter det koster meg å frakte bilen til en plass mellom A og B, så kan det la seg gjøre. (Om du tilfeldigvis skulle til Sogndal for å besøke kjæreste etc. så kommer jeg inn med bilen mot at du spanderer en bussbillett på meg tilbake til Florø)

 

Dog, jeg tror det blir billigst å komme og hente bilen selv. En flybillett fra Oslo til Florø koster 430,- og da får du til og med kaffe, te og juice på flyet! :)

 

Hvor bor forresten kompisen din? Eikefjord eller Naustdal?

 

Mvh.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår