Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Tenkte å kjøpe nye hjul til Sølvpilen. Begynner å bli litt lei av r-felga. Har lyst på kantfelger. gjerne i 18" Som også fyller ut hjulbuene litt bedre. Tenkte først og fremst på Super DTM 18x8.5. De er jævla fete. Fin bred kant. Det som er litt trist (syns jeg da) er at det er litt BMW stuk over dem. Men det er tøft med ordentlig kant. Dabutcher sin 242 kledde dem veldig godt. Så har jeg tenkt på Asa racing gt black 18x8. De er dritfete. Tror det vil bli litt mye svart på bilen min da. Med tanke på lister og all plastikk-dritten nederst. Det kunne jo blitt jevna ut med lakkerte fangere og speil. Hadde blitt tøft det også. Asa racing gt i sølv ser bare triste ut, så det er uaktuelt. Så har jeg tenkt på R-felger i 18. R-felga er dritfete, men de har ingen kant. Syns de ser litt for snille ut. De kler bilen veldig godt, men forandring fryder. Så er det Compomotive Mo felger da. Er sinnsykt fete, men dyre som faen også. Lurer på om bilen får litt for racingstuk med sånne felger. Så en 245 til salgs med med sånne felger og den kledde dem godt. Ellers så kunne jeg tenkt noen Jp mk18, men de vokser ikke på trær. Mim Juventus er også dritfete, men 16 er litt smått. kan nesten ikke gå ned i størrelse. slenger inn et bilde av bilen også: Kom med deres forslag og meninger. Det er vanskelig å velge, skulle helst hatt alle sammen så kunne jeg bytta litt hver dag :thumb Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 DE to øverste felgene var tøffest. Kanksje du skulle gått for den øverste ? Svart felg på sølvgrå bil har jeg ikke sett som jeg kommer på. Valget er ditt :thumb Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er ikke kant på asa racing felgene! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 17" eiker felga passa no bra på volvo, men e kanskje for vanli det Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 17" eiker felga passa no bra på volvo, men e kanskje for vanli det tror ikke det er et alternativ engang, ingen som bytter ut r felger med eiker felger.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hva skal du med felgene som står på nåda? :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 jeg ville helt klart gått for Super DTM. jeg syns det er de grommeste felgene man får til Volvo. men Compomotive er jo også jævlig fete Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hva skal du med felgene som står på nåda? :D De ligger under "Til salgs", så jeg tipper han skal selge dem ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 "Asa Racing GT Black" hvis du lakker div for å dempe det svarte som ellers er på bilen, de felga er råe! Hvis ikke så hadde jeg gått for "Super DTM" Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hadde vært kult å sett hvordan vogna di hadde sett ut med super DTM da. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 superdtm > asa racing gt i kvalitet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 R-hjula mine er til salgs. jo fortere jeg får solgt jo fortere får jeg kjøpt nye :thumb se på dekk og felg forumet. Tror det ender opp med super dtm, er det magefølelsen sier. Dabutcher: Hvordan passer de på? blir det subbing og sånn? trenger man spacere? Hvilken dekk dim burde jeg ha? Hvis ikke blir det asa racing gt black med lakkerte fangere og speil kanskje. litt endring på stuket. Må få noen til å photoshoppe litt for meg først. Det er vel litt kant på asa felgene? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 R-hjula mine er til salgs. jo fortere jeg får solgt jo fortere får jeg kjøpt nye :thumb se på dekk og felg forumet. Tror det ender opp med super dtm, er det magefølelsen sier. Dabutcher: Hvordan passer de på? blir det subbing og sånn? trenger man spacere? Hvilken dekk dim burde jeg ha? Hvis ikke blir det asa racing gt black med lakkerte fangere og speil kanskje. litt endring på stuket. Må få noen til å photoshoppe litt for meg først. Det er vel litt kant på asa felgene? ser ut på bildet at det er litt kant..men hvis du studerer bildene på min bil ser du at det ikke er mer enn en cm eller to..ble litt lurt jeg også.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hva skal du ha for felgene ? Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 6000 tenkte jeg. er helt nye dekk på. Send pm hvis du er interessert. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg