Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 da har dagen kommet for meg ! første gang jeg har tatt på en 5 dørs golf :D det er en -79 1,5 diesel ! men hvor mye er disse værd ? jeg får en for 2000,- men motoren trenger å skiftes, hvor mye koster det ? (noen som har?) hvor mye koster krom fangere og liste ? kjøper den kanskje denne uka :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 står en diesel motor på autodb om æ ikke huske feil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 du får plass til en transporter T2 motor i eneran. går som fan ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er det ingen som vil rette på meg ? jeg har hørt at dem bare blei levert med 1,6 D, stemmer det eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 er det ingen som vil rette på meg ? jeg har hørt at dem bare blei levert med 1,6 D, stemmer det eller ? Jepp, kun 1.6 Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tnx da veit jeg det :D er det noen som har en 1,6 diesel med automat kasse ? :D jeg vil bygge en 5 dørs med mye krom og meget lav :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det ble også levert en 1,5 diesel. Motorkode CK. Denne hadde 50 hk og gikk fra 76-80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hmmm sikker ? det står ikke på Autodata som alle mekonomen værkstedene bruker, men da kan det jo være at det er en 1,5D ! egentlig så gir jeg meg en stor faen, for jeg skal ha bilen uansett :D så vist det er noen som har noe krom å selge, så er det bare å hyle ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Da har Mekonomen en bil for lite i listene sine... Ja, jeg er helt sikker :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Gratulerer, er ikke overvekt av 5dørs blant oss old-school gutta, velkommen i klubben! Motor skal da ikke være noe problem å fikse når bilen bare koster 2 lapper. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Kunne tenkt meg selv en golf med diesel og 5 dører. Dyrt å kjøre med bensin og stress med 3 dørs. Det står 4 Forskjelige motorer på mekonomen da. En 1,5 og 3 1,6 litere. Den ene er vel en Turbodiesel også. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ja fikser du meg motor eller, henning ? :D tommyel: ja han fyren på værkste sa at dem alltid hadde hatt 1.6 D så ikke veit jeg :D men finnes det 1.5D automat, ja da er det det jeg vil ha :D er det noen som har deler til meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 vist dere ser på Ekkoj's felg poster så har jeg sånne felger som han har på bilde nr 1 :D å dem skal på i sommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Star en slik diesel motor til salgs på kjøp/salg på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ellers så er det en Golf 1, beige, med chromefangere, polerte pirelli, takgrind ++ til salgs ;) PM meg. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg