Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 det jeg kan tenke meg at jeg trenger, er delenummeret til til dørene på afrika golfen for så bestille dem i et annet land ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 da har jeg tatt bilde av PIMP'ingen :D er ikke helt ferdig ennå, skal kjøre over minimum en gang til når jeg har fått tromlene på bilen da det var litt knotete å sitte med den i fanget :P men det blir kult :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe, ser ut som skikkelig knot, men custom :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det var egentlig ikke så mye knot, gikk egentlig ganske greit :D men custom it is baby :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 noen som kan være behjelpelig med å finne delenummer eller noen som kan skaffe meg nye dører til bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 etter det jeg klarer å se så er det ikke samme dører på citi golf og golf 1 5dørs, så da må jeg bare se om jeg finner meg noen brukte dører å totalrenovere :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 er et lite opphold i skruinga nå... holder på å lage sandblåse kabinett, så jeg får blåst noen deler rene :D men regner med det ikke er så mange dager før den er oppe å går :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 da begynner det å skje ting igjenn ! har fått sammen en fryseboks som fungerer MEGET godt som sandblåsekabinett, å det kostet ikke mange kroner heller :D så nå har jeg lakket den plata bak bremse trommelen på den ene siden så er det bare andre igjenn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 nå er har jeg bare å presse lagrene på plass i trommelen og skru den på, så er jeg ferdig på høyre side. skal demontere venstre side i morgen å sandblåse den plata der også, regner med at jeg kan begynne å montere sammen i morgen ettermidag/kveld :D har regnet litt på det med den sandblåsen, den har kostet meg ca 250,- men så er vi to som skal dele på den, så da blir det bare 125,- å det er jo helt overkommelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 livet er herlig når man har sandblåse utstyr :D tar liksom 30 min så har man sandblåst, vasket, grunnet, å sprøyta lakk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 livet er ikke herlig når man ikke får ting til å stemme !!!! de tromlene jeg har brukt et par timer på å få blank har jo ikke samme dim på boltene, så jeg må borre og gjenge opp på nytt ! så jeg fikk jo seff ikke bilen på hjul i dag ! ¤irritert¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 er det ikke bedre og skaffe hjulbolter som passer? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 er det ikke bedre og skaffe hjulbolter som passer? Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig?:shake Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 tenker at jeg vil ha de orginale så jeg slipper å styre med 2 forskjellige sett med bolter ! tenker jeg skal få det gjort i dag så jeg får kjærra på hjul igjenn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe.. mr hyper igårkveld ja :P for håpe det ordne sæ.. ellers kan du bare kjøpe dæ nye felga og bolta og selge felgan og boltan til mæ :D :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg