Tomelitn Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 har prøvd å komme i kontakt med han der fyren med di dørhåndtakene, men får ikke kontakt... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 er bare å bytte klosser og skiver fremme for å få GTI bremser, calipteren er lik Skeptisk til det du... Gtiskivene er vel noe tykkere, så jeg ville dobbeltsjekka dette Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skeptisk til det du... Gtiskivene er vel noe tykkere, så jeg ville dobbeltsjekka dette Skal ikke være det. Er mindre gods på klossene som brukes med GTI-skiver. Total tykkelse skal være lik. edit: Skrev litt feil. Mener det skal være rett nå. ;) edit2: I tillegg mener jeg at det er mindre gods på GTI-skiver enn ikke-ventilerte skiver pga. tykkelsen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skal ikke være det. Er mindre gods på klossene som brukes med GTI-skiver. Total tykkelse skal være lik. edit: Skrev litt feil. Mener det skal være rett nå. ;) edit2: I tillegg mener jeg at det er mindre gods på GTI-skiver enn ikke-ventilerte skiver pga. tykkelsen. Ok, mente det var annerledes på 78'n min , men jeg kan jo ta feil :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja jeg stusset litt på det der, fordi dem ser mye spinklere ut enn GTi kalipterne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nå har jeg begynnt kampen for å få den eu-godkjent. har begynnt med bremsene bak, skal bare lakke trommelen så er jeg ferdig der :D sliter litt med en ting, er det noen som kan fortelle meg hvordan felger dette er ? det er OZ men OZ hva ? trenger de dekslene som skal være i senter, noen som har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ga opp det som sto på bilen å kjøpte nytt heller, så i dag er alt av bremse greier (uten om hjul lager) bak kjøpt inn, skal bare "modde" tromlene litt først så er jeg ferdig bak :D kommer kanskje bilder i morgen om jeg husker å ta med meg kamera :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 da har jeg PIMP'a tromlene mine og det blei BRA :D gleder meg til å få dem på så jeg kan springe over en gang til med litt god saker :D blei sinnsykt fornøyd, og nå har jeg så sinnsykt med motivasjon at jeg kunne vært der borte i ei uke i strekk nå ! meeeen så var det jo den der skole driten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hva har du gjort med tromlene da? bilder? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Han har polert di.. blei SYKT bra =) btw.. calipterne er ikke lik på gti og dieseln.. er iallefall ikke samme delenr. Skivene er vel mye større i diameter også, + tjukkere... ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 slipt dem litt ned og polert :D blei så sinnsykt kult :D skal få tatt bilder i morgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har mest lyst til å bare drite long time i skolen i dag, men er ferdig senest kl 14 så jeg får meg noen timer på værkste i dag og :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 var innom møller Tromsø i går å der kunne dem ikke få tak i dører til en -79 i det hele og det store !!! maks ned tur... noen som veit om noen plass jeg kan få tak i det ? helst nye dører, da jeg skal ha denne bilen til jeg er 100 år ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sjekk med http://www.veng.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ikke noe der heller :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg