virtual Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 ok fett d;) vurdere å jera d samma ser du :) mn har du sjørt hål i registerdeksele? siden d e hål t kammdreve liksom:P veldi kul detalsj;) Jepp, bare tok ei hullsag og skjærte hull. Det ble faktisk ikke så verst :) Men hjulet blir støvete og stygt ganske fort.. Kan du gi en liten bruksanvisning? :) Med hva du pusset og hvordan man høyglanspolerer? Kunne tenkt meg å gjort slik på 945en. Tja, kan gjøre et forsøk iallefall.. Først prøva jeg med høytrykksspyleren, med roter-dyse og varme. Det tok noe av lakken, men ikke alt. Resten pussa jeg med en eksentersliper, 400 papir var det tror jeg. Resten bare pussa jeg for hånd, starta med litt grovt papir, om jeg ikke husker feil var det 600. Så bare pusser man med finere og finere papir, til man har kommet til 1200 papir elns, det må man bare se an. Til finishen har jeg ei sånn poleringsskive som man setter på en skrumaskin, skiva består av masse ulltråder. Ha Autosol på skiva, og puss i vei! Så blir det så blankt atte :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 hva skal du ha for en olje-catsh-tank av merket "værøy-customs" spesial-laget for honda accord ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvis jeg skulle ha tatt vanlig pris regnet i timer og materiell, kunne du like greit ha kjøpt deg en ferdig en.. For det tar ganske lang tid å lage delene, sveise sammen og høyglanspolere.. Men kan sikkert svitse sammen en tank, så fremst som at jeg får ha Værøy Kustoms logo på den :) Så kan du være skyldig meg en tjeneste elns.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Men kan sikkert svitse sammen en tank, så fremst som at jeg får ha Værøy Kustoms logo på den :)Så kan du være skyldig meg en tjeneste elns.. Kanskje vi skal starte masseproduksjon av Catchtanker Tommy?:D Kanskje jeg også skal ha, eller hva tror du?;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Tja, kanskje jeg kan lage en til deg også :) Får utskrevet Værøy Kustoms logoer nå snart, bokstavfabrikken skal printe :) blir du med å kjøper noen merker? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Tja, kanskje jeg kan lage en til deg også :) Får utskrevet Værøy Kustoms logoer nå snart, bokstavfabrikken skal printe :) blir du med å kjøper noen merker? Nja, vil se logoen først;) Joda, det går sikkert bra vettu:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 JA :) det hørtes jo bra ut!! kan kjøre deg noen ganger når du er full elns :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 JA :) det hørtes jo bra ut!! kan kjøre deg noen ganger når du er full elns :) Da blir det mye kjøring på deg:D ----------- Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 hehe, blir et par turer det ja.. :) Tar sikkert 4-5-6 timer å lage en sånn.. Har aldri tatt tiden egentlig Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Nå når vi er inne på catchtanker her. Hvordan laga du din? Altså hvor la du retur (Hvis du hadde det?) Eller laget du avtapping i bunnen? Hadde du den skilleplata i hele tankten eller bare nederst? Måtte du bruke et spesielt materiale? Fant noen bilder, men var litt fram og tilbake så forsto liksom ikke helt hvordan du hadde gjort det. Hadde vært supert om du kunne forklare litt nærmere hvordan du laga den :) Tenkte å lage en slik selv ser du! :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunarSim Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvor kan jeg få tak i add-on kit da?.. Hvis det er ute av produksjon?.. Hvordan ser det ut forresten? Er det noen som har bilder? Siter Volvo 940 Turbo<3 Tråd om min 940 http://www.bilforumet.no/900-serien/180452-volvo-940-turbo-prover-engang-til-p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg