virtual Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg har foreløpig klare lykter på min, eller klart blink bak, og er fornøyd med det. ;) Andre tips du syns jeg kan gjøre? "vanlige" tips liksom. :) Utsèendemessig tenker du på? Nå har ikke jeg sett bilen din, men kan komme med noen generelle tips.. Det fineste stylinga man kan ha på 740, syns iallefall jeg er det originale add-on kittet, som jeg har. * Snowcap * Lakkèr listene på fangerne og speil * 960 bakrutevisker * Nytt Volvo emblem i grillen Er egentlig veldig mye som kan gjøres, kun fantasien begrenser :) Her er den gamle bilen min, som jeg egentlig var ganske fornøyd med. Eneste var at den hadde stygge chrome lister, ikke komplett add-on og at den var skyhøy! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Den der var faen meg fin! :) Min er igrunn helt orginal den og, med untak av AddOn foran. Har planer om felger, senk, og resten av AddOn. Hvor får jeg tak i snowcap? På volvo? Edit: Ved nærmere ettertanke kom jeg på at jeg faktisk allerede har Snowcap. :drunk: Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Den der var faen meg fin! :) Min er igrunn helt orginal den og, med untak av AddOn foran. Har planer om felger, senk, og resten av AddOn. Hvor får jeg tak i snowcap? På volvo? Edit: Ved nærmere ettertanke kom jeg på at jeg faktisk allerede har Snowcap. :drunk: Lakkèr blinklysene nederst, slik at dem går i et med lista under lyset, leppa under frontfangeren, add-on, kanalene, og listene på fangerne.. Så blir det bra :) Ellers ser jo bilen din ganske strøken ut. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Faktisk, så er ene lykta lakka under, mens andre er ikke. Takker for informasjon og inspirasjon, jeg skal ikke lenger besudle tråden din med bilder av min bil. :P Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 I dag har jeg klargjort utvendige detaljer på motoren, noe som tok mye lengre tid enn jeg hadde forventa.. Bytta ut retur-røret til et som var litt grovere, lodda med sølv. Ble ikke så aller verst Hiver inn motoren i bilen om kun kort tid :) Blir vel kanskje oppstart i natt, eller i morgen. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 dude, er du i byen? var det deg jeg så på rema 1000 alstad? Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Nope, er på Værøy Kustoms jeg :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Gjorde et forsøk på å lempe motoren inn i bilen, men det er forferdelig vanskelig når man er bare 1 person.. I morgen får jeg endelig hjelp :) Slik står ting til nå iallefall.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser bra ut:thumb At du skal selge nå er over min fatning, så nært målet å greier..:wonder: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Ser bra ut:thumb At du skal selge nå er over min fatning, så nært målet å greier..:wonder: Tja, er kanskje litt dumt å selge nå.. Har lyst å ta den helt ut med 3" lmm, 465ml dyser, mitsu 18t og getrag 265 kassa.. Men jeg vil ha nyere bil, så da blir det slik.. Fikk montert motoren i bilen på søndag.. Ledningsnettet er så stygt, at jeg måtte fikse på det.. Reiser utover igjen på onsdag tror jeg, så blir vel forhåpentligvis ferdig da :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Tja, er kanskje litt dumt å selge nå..Har lyst å ta den helt ut med 3" lmm, 465ml dyser, mitsu 18t og getrag 265 kassa.. Men jeg vil ha nyere bil, så da blir det slik.. Fikk montert motoren i bilen på søndag.. Ledningsnettet er så stygt, at jeg måtte fikse på det.. Reiser utover igjen på onsdag tror jeg, så blir vel forhåpentligvis ferdig da :) pent ! :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 pent ! :) Tja, det ble ikke så aller verst :) Angrer litt på at jeg lakkerte reimhjulet i blått da.. Men men, gjort er gjort :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 reimhjulet lakkerer du sort med motoren på tomgang.. masker dekselet, start opp og spray i vei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hehe, fungerer sikkert fint det :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 I dag har jeg startet motoren for første gang, den starta på første forsøk! :) Ventilene må shimses, det er vel det eneste som gjenstår.. Tror kanskje også jeg gjorde en genistrek.. Før oppstarten, fyllte jeg olje til det var midt på målestreken. Så lot jeg den gå i 15 minutt, og det jeg ikke tenkte på, var jo at det går jo gjerne med litt olje på en helt tom motor, oljekjøler, oljefilter osv osv.. Så tror kanskje turboen fikk ekstremt lite olje i ca 10 minutt under driftstemperatur.. Håper den er intakt! Skal se om jeg ikke har noen bilder å legge ut snart :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg