abarth racing Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hehe, ja det er nok ikke akkurat non bombe med motorn full i glass:D Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vet ikke om du har noe nytte i det, men det står en s70 "R" på metall og gjennvinning med lyst R-interiør... kan også sies at den har turbo og mye andre deler du sikkert kan ha bruk for.!!:) kan også nevne at jeg så 3-4 vanlige 740' er:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vet ikke om du har noe nytte i det, men det står en s70 "R" på metall og gjennvinning med lyst R-interiør...kan også sies at den har turbo og mye andre deler du sikkert kan ha bruk for.!!:) kan også nevne at jeg så 3-4 vanlige 740' er:) Hørte om den der S70'en ja :) Men jeg skal ikke bygge om denne bilen så veldig mye, skal selges snart. Oppsettet blir vel mer eller mindre standard, med noen få mods.. Kanskje jeg må ta meg en tur på dumpen, å se på 740'ene som står der :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 740'ene er rimelig ribba... og er helt for jævlig rødt stygt interiør på den ene ;) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Nope, det er den originale som skal på igjen..Blir vel å kjøre på maks 1 bar, tror jeg :) Blir helt greit det.. Blir 16T til salgs da? :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Blir 16T til salgs da? :) Hehe, hvordan har du fått for deg at jeg har 16t? Det er nok 18t jeg har :) Den skal jeg bruke på den neste bilen.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hehe, hvordan har du fått for deg at jeg har 16t?Det er nok 18t jeg har :) Den skal jeg bruke på den neste bilen.. Husket nok antageligvis bare feil da, 16 18 nesten det samme.:) Ok, hva blir det slags bil da? ;) Sjekk mitt prosjekt, mye nytt :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Husket nok antageligvis bare feil da, 16 18 nesten det samme.:) Ok, hva blir det slags bil da? ;) Sjekk mitt prosjekt, mye nytt :) Er større kompressorhus på 18t! Dess større, dess bedre ;) Neste bilen blir en 940, som skal skremmes litt opp.. Er titt og ofte innom tråden din og ser :) Du må slenge ut noen bilder av motorkonverteringen! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hehe, hvordan har du fått for deg at jeg har 16t?Det er nok 18t jeg har :) Den skal jeg bruke på den neste bilen.. Mekker du turbo på kjøkkenbenken ?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 virtual den slangen æ har funka fint å bruk.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Mekker du turbo på kjøkkenbenken ?:D Hehe, høyglanspolerer den på badet ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 virtual den slangen æ har funka fint å bruk.. Joda, jeg laga en sånn en for et par uker siden.. Hvis du blar et par sider bak, så finner du bilder av den. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 har aldri vært bordi høyglandpolering, er det komplissert? og hva går det ut på ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 har aldri vært bordi høyglandpolering, er det komplissert? og hva går det ut på ?:) Lett, du starter med grovt papir som du retter opp ugjevnheter med, så etterpå bruker du finere og finere papir helt til du kommer til våtslipepapir. Nå er det bare å bruke f,eks Autosol og polere til det skinner.. http://www.Gasolin.no selger poleringskit:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Lett, du starter med grovt papir som du retter opp ugjevnheter med, så etterpå bruker du finere og finere papir helt til du kommer til våtslipepapir. Nå er det bare å bruke f,eks Autosol og polere til det skinner.. http://www.Gasolin.no selger poleringskit:) Nja, du får ta en titt på det kompressorhuset mitt, tror ikke du sier det er så lett da lengre :) Det er så mange krinkelkroker man ikke kommer til at det er helt sykt. Har også måttet lage masse nye former og sånt, pga sinnsykt store støpekanter. Men anyways, har endelig fått begynt med motoren igjen. Var meningen at jeg skulle bare bytte lagre, pakninger og sånt.. Men jeg får ikke til å sitte inn en skitten motor. Så det ble mye mer tid på rengjøring osv, så ting tar litt tid. Igår fikk jeg demontert hele den gamle motoren, var litt morsomt å se, hele blokka var sprekk i. Den nye oljeaksling fra Volvo, type kort! :) Over til litt finish saker.. Forskjell på random innsug, og glassblåst innsug: Dysene: Harry! Toppdekslet ble ikke så ille, tror jeg driter i å høyglanspolere.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg