gthaman Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Driver å bygger turbo i bil uten dette fra før, og har fått en referanse bilde some suger litt av dem jeg kjøpte kittet fra. Det gjelder map sensoren, som skal monteres. Jeg skal borre og plasere sensoren jeg har fått av dem ned i innsugs-manifolded mitt, men lednignene er jeg meget usikre på. Hvis noen forstår det døyt av dette med ATS sensor ( AirTempetureSensor) og har greie på turbo er jeg meget takknemlig. Hele hjernen på bilen skal byttes slik at den forstår dette : http://i37.photobucket.com/albums/e71/gthaman/mapsensor1.jpg Takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ATS'n er vel for å måle tempraturen på lufta på vei inn i motoren? På Volvo 740, så sitter denne i røret etter Intercooleren Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Flott, trodde det samme jeg. Men kobling som er illustrert er jo helt jalla, noen som vet hva de mener med bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ja, men koblingen der... forstår noen bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg