Gå til innhold

Morten`s Austin mini og jaguar prosjekt

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

Dette blir morsomt å følge med på!! Minier er dritfete!

 

Jeg har sett engelske minier med V8 motor i. Du skal vel ikke prøve deg på noe sånt da? :P

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Oi, jaguarer jo. Slikt liker vi, fronten til en gt40 skimtes også.

Liten Lamborghini Countach også :):

 

Stemmer det. :)

Har noen jaguarer stående.

Hentet en ny 12`er i helgen som er bitte litt lekt med. Orginalt 283 hester men skal være oppi 318 ca nå. Prøve å sette i en manuel kasse å ta en tur på Håsken

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. :)

Har noen jaguarer stående.

Hentet en ny 12`er i helgen som er bitte litt lekt med. Orginalt 283 hester men skal være oppi 318 ca nå. Prøve å sette i en manuel kasse å ta en tur på Håsken

 

Jeg synes det er så fine former på de gamle jaguarene men, si meg. Er elsystemet så dårlig som alle skal ha det til på gamle britiske biler eller er det bare snakk?

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tull er det med noe av det elektriske på jagis.. Hadde en Xj12 stående på jobb leeenge.. Fant ikke feilen i el systemet..:/ men fant det til slutt..:)

 

Kult prosjekt det der! Masse annet tøft var det der også;)

 

Mulig å få fler bilder av GT40'en? Gülf versjon? Replica?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår