Skrotnisse Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kan stemme det ja hva gjør jeg med det problemet da? bytte den for eksempel Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg hadde gjort følgende: -Bytta olje( for å se om det er vann der) -Sjekka alle slangene til kjølesystemet når motoren er sikkelig varm. -Tatt en grunndig motorvask og sett etter en stund om det er noe som legger ut noe sted. -Går bil som før hadde jeg stoppet der. - går den dårligere en får ville jeg tatt en komptest. Her bør vel alle sylinderne være over 1:10 tror jeg. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Stemmer for pretender sitt forslag her jeg oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kanskje det var ekstremt mye sot som kom ut :P en 1.4 er som oftest ikke trødd :P øhm..men stemmer for pretender sitt forslag :): skal jo helst ikke late som ingenting har hendt etter massivt røykutslipp fra en bil (uønsket røyktustlipp altså :???: ) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kanskje det var ekstremt mye sot som kom ut :P en 1.4 er som oftest ikke trødd :P øhm..men stemmer for pretender sitt forslag :): skal jo helst ikke late som ingenting har hendt etter massivt røykutslipp fra en bil (uønsket røyktustlipp altså :???: ) Nei vet jeg ikke skal late som ingenting, men når bilen er helt lik som den var før, håper jeg bare at det ikke er noe ødelagt 1,4 rocker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Følg med på vann og oljenivået framover. I tillegg kan det jo være greit å følge den lista Pretender skrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 drit i kompresjonstest å det tullet der... Var det en dieselbil? isåfall kan det være at du har kjørt for hardt, og at turboen er ødelagt, men det er den jo tydeligvis ikke siden du kunne kjøre videre etterpå. Sort røyk: olje sammen med brennstoffblanding. toppakning kan være gåen, eller pakninger i turboen er gåen. Hvit røyk: Kjøleveske sammen med brennstoffblanding. toppakning gåen. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Var det en dieselbil? Har du i hele tatt lest noe som helst i denne tråden? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har du i hele tatt lest noe som helst i denne tråden? :hello: Nei bare skumlest noen få svar, sorry :hello: Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Kontroller vann og olje. Ser det o.k. ut så kjør videre. Tenker det var en stund siden motoren din fikk litt turtall jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Nei vet jeg ikke skal late som ingenting, men når bilen er helt lik som den var før, håper jeg bare at det ikke er noe ødelagt 1,4 rocker Har vann i oljen går det som får........... en stund. Det hadde ikke jeg tatt sjangsen på. Mye unødvendig skruing når en skal bytte motor fordi man er litt slapp med vedlikeholdet.... Er du ikke go på å skru blir du det siden du har kjøpt VW eller så bør du bytte bil med det samme... sorry slik er det bare... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg sjekket vannbeholderen, og der var det ikke en dråpe! Det såg ikke fuktig ut i beholderen en gang, jeg fylte 2 liter, og der va ennå ikke vann opp til minimums merke. Dette kan vell være synderen*? Å nei, jeg kan ikke skru, så vidt jeg klarer å fylle bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hmmmm vannet ditt har forsvunnet altså.. enten er det i oljen din eller så er det hull på en vannslange.. start opp motoren trykk flytt på vannslangen og se om det lekker et sted i motorrrommet et sted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.