Qee Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by BMW-323 og sånn er min.. kanskje 1cm lavere.. tenkte og poste det samme så alle andre her har gjort i går men IE klikket, men det er en AKKURAT perfekt høyde... Ikke for amerikansk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 bmw kler så lite og være høy.. 2 fingere i mellom er jo orginalt nesten.. saken er at det er et eller anna feil. På bilde har jeg orignal fjører.. når jeg satt på 40fjørene ble den nesten ikke lavere.. har sutti seg nå.. og ble kanskje 1-2cm lavere.. derfor lurte jeg på hva som er feil.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 STØRRE HJUL kjære mann STØRRE HJUL Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 19" er maks.. så 18" er ikke smått på E36.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Men det hjelper Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 nja egentlig ikke..19" er større så den bli høyere fra bakken.. :) men den fyller ut hjulbuen mer.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Samma problemet med min også. Senket 40 bak og 50 fremme. Har 19" men fyller ikke helt som jeg ville hatt det. Faktisk så fyller 15" vinterhjulene mer. Og bilen blir høyere med 19". Var å beskuet Qee sin E46 også. Han hadde ca samme mellomrommet. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 av egen erfaring: KONI justerbart!!! da er det bare å skru bilen helt ned i kjelleren Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 jaja har selv skrudd helt i bånn bak med det er ikke det samme som foran?? Der har jeg masse mer å gå på. må vel sende fjærene på "krymping" Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 men koster noen lapper for Koni.. Må ha effektanlegg først :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 bra tankegang. dvs du har bestemt deg for koni men må ha eksos først. gromlyd i bmw med ordentlig eksos. må jo ha en 6-er under panseret!!!! det er da lyden kommer. ok audi med 5 er helt greit d også Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 :) med 6er og effektanlegg.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg