Gå til innhold

RÅ alarm selges.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

dette er en alarm, varsler, "bil kontroller" (skal forklare) og GSM tracker i en (eller to egentlig) boks. for at du skal skjønne HVOR rå denne alarmen er skal jeg beskrive noen scenarioer.

1:

du er på kino. en banditt prøver seg på bilen din, og bilen ringer deg på telefonen din. du har skrudd av lyden sier du? skulle kanskje ha ordnet en profil på telefonen som kun bilen kan nå deg på da serru.. vel. ikke no problem. får ikke bilen din svar hos deg ringer den til mora di eller faren din eller den svære kompisen din. du kan legge inn 2 nr som den ringer etter tur hvis den ikke får svar. la oss nå si du har svart da. du får beskjed om at bilen er under angrep. du kan nå beinfly avgårde eller du kan foreksempel trykke 3 på telefonen for å aktivere mikrofonen inne i bilen slik at du kan høre hva som foregår. så kan du trykke * for å eventuelt kjefte ut/skremme vannet av jævelen via alarm hornet. (ja du kan faktisk prate via alarmen).

 

2:

du skal på en liten flyreise og har parkert bilen på flyplassparkeringen for helgen. vel fremme oppdager du at du har glemt den grisedyre laptoppen din i bilen!! krise!! tar nok ikke en dag engang før den blir stjelt og bilen harvet. vel ikke egentlig... du ringer en venn, forklarer han situasjonen. han finner bilen, ringer deg. du ringer bilen og trykker 1 (disarm). bilen åpnes, din venn henter pc`n smeller igjen og du trykker 2 (arm). problem solved.

 

3:

du er på ferie og blir stadigvekk oppringt av bilen med falsk alarm. det er vist bevegelses sensoren som er stilt inn for følsomt.. vel.. ring bilen og still ned følsomheten da. ikke no problem..

 

4:

noen har på mirakuløst vis fått tak i nøkklene til ditt kosteligste og rast avgårde i natten. NÅ er det ihvertfall krise! eller?

jeg ser for meg to måter å løse dette på. fars og mors måte, eller en bilentusiasts måte.

fars og mors: man ringer bilen, trykker 5 (disable vehicle. du kutter bensinpumpa eller noe annet du kar koblet den til) bilen vil nå blinke med nødblinken, alarmen vil gå og motoren stoppe. (nå vil ikke fjernkontrollen virke lengere fremtil du desarmerer bilen igjen via telefon) så logger du på med WAPèn og sporer bilen. deretter ringer du politiet og får de (hvis de gidder) til å ta en tur for å fakke skurken.

bilentusiastens måte: du ringer dine største venner og får dem til å komme å hente deg. du tar med deg balltreet. du tracker bilen via WAP til dere ligger bak dem. (nå kan du velge å bare følge etter dem til de er på en litt øde plass) ring bilen og trykk 3 og fortell jævelen at nå skal han DØ! trykk 5 for å stoppe pumpa på bilen og sette pumpa på skurken i høygir.... så er det vel bare å bruke fantasien til resten. fiffig ikkesant?

 

den har flere funksjoner, men du skjønner sikkert tegninga nå eller? den er RÅ

 

alarmen er ny i eske. aldri montert. og jeg skal ha 4000 for den (+ frakt). koster ny 5000 TIL norge. nei du finner den ikke hær til lands. har altså betalt momsen for deg.

hvorfor selger jeg? har en annen i bilen jeg, så jeg har ikke bruk for den.

har bruksanvisningen og koblingsskjema på PDF så hvis du ønsker kan jeg maile den til deg

send meg en PM eller en mail på: kickerzx@yahoo.no

 

17052006087.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår