Gå til innhold

Golf 1 82 mod selges

Ranger emnet

Alexander86

Anbefalte innlegg

Selger min golf mk1.

Dette er en perfekt bruksbil til far, mor, bror, søster eller ungdommen i huset.

Helt grei bil, som går greit.

Litt smått overflate rust i lakk/dårlig i lakk, eller så å si rustfri!

Byttet alt av tenningsdeler og filtere. Nytt batteri. Nye bremse skiver(brembo) og nye klosser(mintex)foran.

følger med en cd spiller(ikke koblet opp enda)

alu Vinterdekk m/pigg.

alu Sommerdekk

eu godkjent til jan 08

Følger med noe ekstra deler bl.a:

ekstra frontfanger, stålfelger med dekk.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1188966

index.php?act=Attach&type=post&id=15057

index.php?act=Attach&type=post&id=15058

index.php?act=Attach&type=post&id=15059

index.php?act=Attach&type=post&id=15060

index.php?act=Attach&type=post&id=15061

RS Turbo

Audi 80 B3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, ikke noe rusthull på denne bilen nei, ingen ting i innerskjermer, kanaler, gulv, hjulkasser, tanklokk, skjøten mellom bakskjerm og bakplate er hel ( og til og emd den plata som går mellom bakplate og reservehjulsbrønnen midt på). Utifra reg.nr så tror jeg denne har gått langt oppe i nord, der de ikke salter. Dette kan bli det perfekte prosjekt for deg som ikke er glad i sveising! Her sparer du mange tusen kroner og måneder i rustsveising om det skal bli et prosjekt. Også en bra bruksbil, men må innrømme at lakken ikke er pen ja, men god å kjøre og ganske sprek!

EDIT! Setene har setetrekk, som skjuler et lekkert rødt interiør!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, ikke noe rusthull på denne bilen nei, ingen ting i innerskjermer, kanaler, gulv, hjulkasser, tanklokk, skjøten mellom bakskjerm og bakplate er hel ( og til og emd den plata som går mellom bakplate og reservehjulsbrønnen midt på). Utifra reg.nr så tror jeg denne har gått langt oppe i nord, der de ikke salter. Dette kan bli det perfekte prosjekt for deg som ikke er glad i sveising! Her sparer du mange tusen kroner og måneder i rustsveising om det skal bli et prosjekt. Også en bra bruksbil, men må innrømme at lakken ikke er pen ja, men god å kjøre og ganske sprek!

EDIT! Setene har setetrekk, som skjuler et lekkert rødt interiør!

da stemte alt jeg sa til dere da..hihi..

så folkens..ute etter ett rustfritt objekt så er denne golfen en perle!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lett meg grønn etter rust uten å finne noe!

bare sjekk den lista over typiske rustskadesteder på energolf som står ovenfor, de områdene har jeg sjekket og fant ingenting! Glemte også å nevne at frontplata er rustfri, samt bulkfri. eneste bulken som finnes på denne bilen er på panseret. Er det utrolig at denne er rustfri, tja, har en som er like rustfri hjemme jeg ( 82`mod fra Vinstra). Hemligheten er vel usalta vinterføre på begge de bilene.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider