THovland Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Noen som vet hvorfor abs lyse lyser i dashborde? hvordan jeg får det vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har akkurat samme problemet på min,bremsene virker helt fint,men abs lyset lyser! Noen som har peiling!? Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hei. Lyset lyser mest sannsynlig fordi noe er galt med abs,en din. Kan bare være en sensor eller to som må byttes. At lampen lyser betyr at ABS systemet ikke er aktivt. Ta en diagnose på det bilen bruker OBD2 så hvis du kjenner noen med diagnosekabel og program er det en enkel sak, kan også være dårlig kontakt eller en alt for skitten sensor. Lykke til. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fikk nettopp dette på min også, uten at jeg kan forklare det... Mulig audi-sjappa rundt her skal få kikke litt. Hater når lamper som ikke skal lyse faktisk lyser. Og at bremsesystemet ikke funker 100% er jeg heller ikke interessert i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg