Majestet Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Prøver igjen: Er den noen som dukker opp i dag? Været ligger foreløpig an tilå bli knall :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Jøssda..... svinger innom en tur jeg. Var det Kl 18.00 ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by Loppa Jøssda..... svinger innom en tur jeg. Var det Kl 18.00 ? Tror det. Håper det blir litt kjøring i dag :) (Neida politi vi skal ikke det) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Tror det. Håper det blir litt kjøring i dag :) (Neida politi vi skal ikke det) Mvh Marius Jo visst f... det glemte jeg: SUPER-SINNSYK-ILLEGAL-ULOVLIG-FORBRYTERSK-GATERACING I DAG KL 18.00 !!!! HASTIGHETSKONKURRANSE FORBI TEX_BURGER PÅ E-18....... PS. Ikke si det til UP!!! ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Jeg kommer ikke denne gangen heller... buhuuuuuu En mindre i familien. Og der må man møte opp... Men ta noen bilder hvis det blir fint være og mange mennesker da.. Og en ting til. Hvis det blir noe racing så er vel det dumt da de driver å øver der oppe.. heheheheheh Mye pol10 i hæla da... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by Loppa Jo visst f... det glemte jeg: SUPER-SINNSYK-ILLEGAL-ULOVLIG-FORBRYTERSK-GATERACING I DAG KL 18.00 !!!! HASTIGHETSKONKURRANSE FORBI TEX_BURGER PÅ E-18....... PS. Ikke si det til UP!!! ;) Du bare måtte ja.. hehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by volvofasII Jeg kommer ikke denne gangen heller... buhuuuuuu En mindre i familien. Og der må man møte opp... Men ta noen bilder hvis det blir fint være og mange mennesker da.. Og en ting til. Hvis det blir noe racing så er vel det dumt da de driver å øver der oppe.. heheheheheh Mye pol10 i hæla da... :D:D Fins andre steder man kan kjøre :) (Neida politi, vi skal ikke kjøre, vi er snille og lovlydige serru) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Fins andre steder man kan kjøre :) (Neida politi, vi skal ikke kjøre, vi er snille og lovlydige serru) Mvh Marius hehehehehe hehehehehe heehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 skal se om æ når vi skal ta en hastighets test mot gardemoen i kveld så for se om vi når det etter på:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 når skal man møte opp i dag???? kl.18.00???? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Originally posted by gtr når skal man møte opp i dag???? kl.18.00???? Jeg kommer 18.00 i hvert fall :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 Sorry jeg skal på Avdelings fest til avdelings sjefern i dag. Så jeg kommer ikke. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg