Polo Classic Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hmmm..ingen som har en med 3-350 gamp?skal jo være mulig da..hmmm! Skal du over 320-330 hk børe en vel bytte ut rådene/stempler til noe mer solid enn S2/S4 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 jeg har og bygget en motor.. prosjektet står litt stille nå, men gjenopptas snart.. grunnmotoren er ferdig bygd.. audi ABK blokk 2,0 liter med 83mm smidde overbore stempler fra JE. 16v topp som er frst og polert i kanalene. digifant og 440ccm dyser. g60 toppakning og originale topplokksbolter.. skal bli morsomt å starte det opp og se om ei god stund.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Skal du over 320-330 hk børe en vel bytte ut rådene/stempler til noe mer solid enn S2/S4 Tåler det nok de, men er vel vekten som er gunstig med smidde. Høy stempel hastighet og høy vekt er jo lite gunstig. Gallagher: hva turbo skal du bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 si det.. har en ombygd s2 manifold med tettet utløp til waste og svieset om til t3 flens.. vil iallefall ha noe med intern waste.. så mye lettere med DP og alt det.. regner med en garret super 60 eller noe slikt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hmmm..ingen som har en med 3-350 gamp?skal jo være mulig da..hmmm 16v motor blå skrift så er org 129hk veldig variabelt du... skrifta på innsuget har svært lite med saken og gjøre :) Motorkode derimot :) den kan stoles på Motoren mitt har blå skrift på innsuget, det er en KR på 139drita fulle ponnyer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ja det håper jeg også..!hehee men hvor har du hørt det om turboene derifra a? suger dem big time? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 ja det håper jeg også..!heheemen hvor har du hørt det om turboene derifra a? suger dem big time? var litt kjapp med og skrive detta..var ment til han som nevnte noe om kimmit sport turboene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 veldig variabelt du... skrifta på innsuget har svært lite med saken og gjøre :) Motorkode derimot :) den kan stoles på Motoren mitt har blå skrift på innsuget, det er en KR på 139drita fulle ponnyer drita fulle ponny`er...hehee...!flott.... trodde det var forskjellen jeg..men da skal jeg holde kjeft hereter før jeg er 100% sikker..,men lærer av feil å...hehee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 skal man over 450-500 hk da er s2 stempler og rådene for spett...etter det jeg har hørt da..! hva er så den store flotte forskjellen på rs2 og s2 innsuget? er det spjellet eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 skal man over 450-500 hk da er s2 stempler og rådene for spett...etter det jeg har hørt da..!hva er så den store flotte forskjellen på rs2 og s2 innsuget? er det spjellet eller hva? Det stemmer kanskje på Audi 5'er, så del på 5 og gang med 4. Vanlig å oppgradere stempler/råder på 380-400 hk hos Audifolket Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kimmit Sport er jo SSautochrome greier så de grenrørene og turboene ville jeg holdt meg unna. hvor har du hørt det fra a,at det bare er dritten? har ikke grenrør derifra..men kunne få brae priser på nyturbo serru..men bare og drite i det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 SSAutochrome turbo Limt? SS Autochrome=XS Power Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hvordan går det med din a ulfern? motoren er vel snart ferdig den fikk studsa i forige uke.. så setter på toppen kommende uke vill jeg tro.. da er det ikk langt fra oppstart.. litt usikker på dysene igjen da.. turboen er vel god for 500.. så 400 burde vel vera oppnåelig ville jeg tro.. vill ha den til å gå godt, jevnt og lenge.. med mest mulig krutt selvfølgelig.. er egentlig ikke ute etter å tyne til mest antall ganmp.. må ha det litt moro uten att det smeller i ny og ne.. ;) uten om det.. er det mest kaross arbeid om dagen.. bredding og digr luftintak her og der.. :D:D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 SSAutochrome turbo Limt? SS Autochrome=XS Power att de kan lage slikt.. regner med det snart stopper seg for dissa kara? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 skal man over 450-500 hk da er s2 stempler og rådene for spett...etter det jeg har hørt da..!hva er så den store flotte forskjellen på rs2 og s2 innsuget? er det spjellet eller hva? ingen betydelig forskjell på s2 og rs2 innsuget.. uten om porsche logoen.. forskjellen på s2/rs2 innsug og s4/s6 innsug er flowen.. sett bort i fra utseende.. bedre flow i s2 og rs2 innsugene.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg