btl Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Bilen er Engelsk Selger Hele bilen i deler. Burgunderrød. Først må jeg si at dørene er rustene, men det er stortsett under vinduet. Panser og bakluke er bra. Motor, frontfanger og Felgene er solgt. Tannstanga passer ikke venstrestyrte biler. heller ikke dash. Interiøret er bra, men stoff og blått/hvitt grått. Husker ikke helt. Se bilder. Dette er også en GHIA utgave så det er mye fin elektrink her. El-vinduer sentrallås elektriske speil. Har ekstra Girkasser, Forstilling og bakstilling til salgs. Delene befinner seg på Gjøvik. Kan konstnadsfritt fraktes mellom Lillehammer-Oslo. forespørsler til btl@start.no Her er div bilder Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forddeler Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei jeg er en eier av en ford scorpio 4x4, stasjonsvogn 2.9i v6, og er på jakt etter noen deler til bilen min. Blant annet undre bærearmer med kuleledd foran, og bremsevaier bak. Har du noe slikt der? vennlligst kontakt meg på 41020605 eller nicarl1@hotmail.com Med vennnelig hilsen Nicolay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg