Bauer Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Kompisen min og jeg bytta motor på Golfen hans her om dagen.. fra GT til GTI 8v. Men vi sliter litt med relè'er og vakum slanger.. Jeg lurer på om det er noen her som kan knipse noen bilder av motoren sin, evt knipse "Close up" av vakum slanger, og noen bilder av hvordan relè'ene skal sitte inne under dashbordet???!?! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 hvorfor ikke ta en titt i ETKA? hva årsmod motor, motorkode? kan se omjeg finner noe skjematiske oversikter til deg Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 jeg vet ikke hva motorkoden er.. eneste jeg vet er at det er 3 forskjellige gti motorer som er "like". GTI motoren kommer fra en 2'er golf, som ikke har "90" dører, eller "90" fangere, men den har de dørene med 3-kant vinduer på. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 står trykt på blokka den.. to bokstaver, 6 tall skrap reint, den ligger i sona vedsiden av dynamoen. kanskje en EV motor med k-jetronic siden den kommer fra en pre90/88 mod. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 har den kat? isåfall er det vel ratt en PF motor.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v har den kat? isåfall er det vel ratt en PF motor.. kan jo også være en GX.. kat og ke-jet.. ikke så lett å se enkleste er å skrape seg frem til motorkoden! :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 GX er Kat. og K-Jet. Det er ikke KE-Jet. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg