GalnemaX Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Hei hei! Noen her som vet om noen plasser der de selger styling til Opel Astra stv? Url? Har ikke funnet noe selv enda, men det må vel finnes? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Kanskje Rieger har? Hvis dem ikke har til stv så kan du vel få det andre til å passe hvis du absolutt vil da. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Ok.. Vil absolutt ha styling ja.. :) Takker for raskt svar.. Står åpent for andre forslag.. Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Kan du tysk så kan du jo sjekke ut denne også da Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Ville ikke ihvertfall frontfangere som er laget for vanlige astra'er også gå på en astra stv? Kanskje også sideskjørtene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Fanger vil nok passe, men bilen er jo lengre mellom dekka.. eller? Oppe enda ja Tollak :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Er det en modell med lakka fangere???? Da kan det bli bra med bare senking og felger....... Jeg har ikke planer om noe annet enda på min egen stv :D Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Er sorte fangere, men det er jo mulighet for å lakke disse i bilens farge.. så senking og felger vil bli bra i første omgang? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Slik ble min bil med senking og felger, et par til på min hjemmeside Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Så ikke så værst ut det da.. Hva er urlen til hjemmesiden din da? Litt dårlig kvalitet på bildet, men det jeg så, var bra :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 http://www.pvdnet.co.uk/bodystyling.asp Her er det mye snacks!!! Jeg skaffer dette! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Hjernen Slik ble min bil med senking og felger, et par til på min hjemmeside Men hvorfor i ALLVERDEN rød sotefilm og alt deg glorete lyset og blinkingen og greier.....!?? Få det av så snakker vi kanskje....... :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by Hjernen Slik ble min bil med senking og felger, et par til på min hjemmeside Men hvorfor i ALLVERDEN rød sotefilm og alt deg glorete lyset og blinkingen og greier.....!?? Få det av så snakker vi kanskje....... :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Ble litt mye, litt treg server og sånn.........;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 http://www.DTSshop.de Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg