Gå til innhold

Nye lykter montert

Ranger emnet


omegab2,5v6

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder med bare til det begynner å bli mørkt så jeg får testet lyktene, kjøpte to h7 pærer for 250 pr stk, det bør være verdt pengene;)Blir artig å se bilder fra andres biler og høre synspunkter!Trur fakstisk mine lyktespylere også har godt gaiken, har ikke "sett" mye til de etter jeg monterte de hvertfall. Utrulig unødvendig, og xenon er liksom ikke godkjent uten.:chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert og skrudd over alt. skjønner ikke hva problemet med spyledysene var. alt fungerer perfekt pg mye bedre lys! utrolig fornøyd!

 

Skal kjøpe h7 pærer til lyset etterpå blir nok bra:) og så skal jeg sette inn racing blue pærene h1 pærene til en sum av 400kr. de er spesiele de!:) skal ta før og etter bilder:)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OmegaEVO500: Ikke alle er genier på lyktespylere som deg :D Hehe, har bestilt lister fra Deutschland som ikke har hull, samt har fått tettet tanken skikkelig, så jeg er fornøyd =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor fikk du tak i disse pene linselyktene, tenker de skulle passe bra på min omega også :)

 

Corsa_Tuner som skaffe de til han.. send PM til Corsa,så skaffer han sikkert til deg og..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OmegaEVO500: Ikke alle er genier på lyktespylere som deg :D Hehe, har bestilt lister fra Deutschland som ikke har hull, samt har fått tettet tanken skikkelig, så jeg er fornøyd =)

 

Trenger ikke være et geni hehe ;) skal du bytte alle listene slikt som meg da? ta noen bilder av bilen din i lys jeg vil se :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OmegaEVO500: Bilen min ser ikke ut i lys, hehe, det er en "fin" rose bl.a på panseret (av lakk, takk faen til spraylakk *NOT*) samt en del steder som skulle vært sparklet, men ikke har fått gjort osv. En del skjønnhetsfeil for å si det slik...

Tenker jeg beholder alle listene på, men skal tenke på å evt. "smelte" de ned og lakke de i fargen til bilen, kanskje... Har varmepistol og lakk, men tror ikke jeg er stødig nok til å få det pent...

 

Kan se om jeg får tatt noen nye bilder av den i lys etterhvert...

For å si det slik: Bilen trenger mange penger kun på vedlikhold av deler, så å kjøpe "ekstra" (Slik som lakkering, lykter, felger osv) er en enorm prøvelse på min økonomi og mage... Er aldri mett for å si det slik ;)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Stilte bilen mot en vegg ca en meter ifra etter jeg monterte, men venstre lykt lyser ca. 5cm lenger ned. Får se om det blir merkbart irriterende når det begynner å bli mørkt!Hadde en bmw e30 med linselykter tidligere, og synes så tydelig å huske at de var justert slik at venstre lykt var litt lengre ned enn høyre.

 

Beklager at jeg ripper opp i gamle tråder. Jeg har vært fraværende en stund for å tjene kongen og fedrelandet. (les. overført i sivilforsvaret, tre uker i trondheim) Da jeg kom hjem lå linselyktene mine og ventet på meg, Takk Corsa Tuner. Jeg vil på det varmeste anbefale å kjøpe disse fra ham. Da jeg monterte disse fikk jeg samme "problemet" som O 2,5v6 beskriver. Kan du/noen bekrefte at det du skriver ovenfor skal være slik? Jeg justerte venstre lykt opp til samme nivå som de gamle og da fikk jeg et langlyse som er en trussel for luftfarten. Ble litt i tvil om det var feil på lykten til jeg fant denne uttalelsen fra deg :-)

Opel omega 2.0 16v 1995

Mazda 6 2006

Yamaha virago 750 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er helt like, når det gjelder lys vinkel. men de lyser bra. som natt og dag fra de gamle.

 

exvalibru: jeg skjønner hva du mener med prøvelse på økonomien. alt jeg har går til omegan, sitter igjen med 0 spenn til klær osv. hehe men men trenger jeg klær når jeg dresser opp omegan ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikke problemer med stor forskjell på vinkel mellom kjørelys og fjernlys på mine lykter.. hehe..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe problem jeg heller. Bare få de justert. Synes nærlyset er litt svakt på regnvåt asfalt, men fjærnlysene er helt proffe. Skal ha Xenon H1 kit i Nærlysa.

Driter i automatisk justering. Får heller passe på og justere litt når man har last i bilen. he he he.....

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår