Gå til innhold

Bakaksel-sladder: Ny TrueTrac er lansert!

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

jeg har hørt folk si at stikkakslignene tar kvelden før diffen, når det kommer til forrige truetrac.

 

ps. forrige, er ikke den eldste..

Det er nå altså tre typer truetrac! Den eldste er den svake, med to drev istedenfor tre...

 

Jeg vet ikke hvilke LMS sine kompiser kjørte med, da jeg husker LMS disset truetrac ganske heftig for en tid tilbake.. Han kjente visst flere som hadde ødelagt truetrac'er? Med mindre jeg roter fælt nå da, men jeg mener det var LMS?

 

jeg har bekjente som har ødelagt true trac ja, veit selv ikke hovrdan verison det var, og på tidspunktet hadde jeg heller ikke hørt mye om folks erfaringer om dissa annet enn hva jeg hadde blitt fortalt av kompiser som har ødelagt dem, i ettertid har jeg lest mye annet og har dermed bestemt meg for og selv prøve en truetrac så får vi se hvordan det går, men jeg regner nok med at det skal gå bra, også er det også det billigeste alternativet når man skal ha seg sperre..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo være mange årsaker til at en diff tar kvelden, feil montering, shimsing, lite olje, slakk osv...

Uansett åssen Truetrack du handler så trur jeg ikke at du greier å ødlegge den med det første og om du mot formodning skulle greie det så er det jo ikke en dyr diff...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dreier i motsatt ende av der kronhjulet boltas fast...

På den diameter'n du ser på bildet der som det er et snitt av diffen, hvor du ser dem to avlange "tannhjula". Den diameteren du skal dreie på er det jo også forsåvidt en litt anna farge på enn på resten av diffen på det bildet der....

Veldi kurrant....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår