Gå til innhold

Litt hjelp

Ranger emnet


GhostGoose

Anbefalte innlegg

Er ikke så mye inni det med db-drag osv, men tror nok du sliter med å komme under 20k hvis du skal spille over 150 db, en kompis av meg spiller 136db med ett anlegg som koster følgende

 

(136 dB er tatt fra årets første test på rudskogen, kassen var ikke helt riktig tunet, heller ikke anlegget. Etter fjorårets regler spillte han 141 dB, da med en annen type kasse)

 

Kicker DX 700 - 13000kr

JL Audio W6v2 - 3790kr x 2 = 7580kr

 

Totalt 20 580kr

Og dette er jo kun Forsterker og Basselementer.

 

Du skal kanskje ha ett komplett anlegg?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å huske at resultater fra i fjor ikke kan sammenliknes med resultater fra i år. De nye mikrofonene er mellom 6 og 10 dB mindre følsom i år enn i fjor. Hvis du f. eks spiller 140 dB nå, så kunne det i fjor ha vært helt opp i 150 dB. Jeg har spilt 141,5 dB i år med en sub + forsterker kombinasjon som for meg koster 5000 kr. I norge er prisen over 10k kr. For 20k kan jeg få 2stk Spl DYnamics Pro 15D2 og 4stk Spl Dynamics DIG 1450. Det vil nok spille over 150 dB.

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hifonic: Flashaudio har jo en pakke til 10k med 2 spl12" og en dig 1450 som du sikkert vet. Spiller dette bra (til vanlig spilling, ikke dbdrag)? Eller ville det vært best med en 15" og en dig1450?

- AUDI 100 quattro

x-BMW 320i m-tech -solgt

x-MB 230E 2.3l -spiker

x-MB 190E 2.0l -spiker

x-Opel Ascona C luxus -spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår